מייקל קורס, מותג האופנה האמריקאי, הודיע היום כי הגיע להסכם לרכישת המותג ג'ימי צ'ו, מותג נעלי היוקרה והאביזרים. על פי תנאי העסקה, בעלי המניות של ג'ימי צ'ו יקבלו 230 פני למניה, עם שווי של כ -1.350 מיליארד דולר. העסקה אושרה על ידי מועצת המנהלים של שני המותגים, מייקל קורס וג'ימי צ'ו.
ג'ון איידול, יו"ר ומנכ"ל מייקל קורס, אמר: "אנו שמחים להודיע על רכישת ג'ימי צ'ו, מותג אייקוני בעל היסטוריה עשירה הידוע בהיותו בית יוקרה עולמי מוביל. ג'ימי צ'ו ידוע ברחבי העולם נעלי היוקרה האופנתיות שעיצב לאורך השנים. החברה, מובילת דעת קהל בקביעת מגמות אופנה גלובאליות, ונודעת בזכות עיצוב חדשני ומלאכת עבודת יד קפדנית. אנו מאמינים כי המותג ג'ימי צ'ו צפוי לצמיחה משמעותית בעתיד והחברה שלנו מחויבת לתמוך בהון המותג החזק שג'ימי צ'ו בנה ב-20 השנים האחרונות".
מר איידול המשיך, "פייר דניס ימשיך בתפקידו כמנכ"ל ג'ימי צ'ו. דניס הוביל את החברה מאז 2012, שבמהלכו חווה ג'ימי צ 'ו גידול במכירות בהיקף של 11% בשנה. דניס מביא יותר מ -25 שנות ניסיון והבנה עמוקה במותגי אופנה בינלאומיים. בנוסף, מנהלת הקריאייטיב סנדרה צ'וי תמשיך להוביל את צוותי העיצוב והקריאייטיב בחברה. סנדרה מלווה את המותג ג'ימי צ'ו מאז הקמתו ומשנת 2013 מתפקדת כמנהלת הקריאייטיב היחידה. החזון הפורץ שלה, בשילוב הכישרון האופנתי, יצרו מותג יוקרה אייקוני הידוע ברמה בינלאומית. מר דניס, גב צ'וי ויתר אנשי ההנהלה המוכשרים עושים עבודה נפלאה, והמשכיות ההנהגה תבטיח שה-DNA של ג'ימי צ'ו יישמר ויחד, בעבודה משותפת, נוביל להמשכיות ולהגדלת המותג ברמה הגלובאלית".
מייקל קורס, יו"ר כבוד ומנהל הקריאייטיב הראשי של מייקל קורס מסר: "ג'ימי צ 'ו הוא בית אופנה יוקרתי המציע נעליים ייחודיות, תיקים ואביזרים נלווים. אנו מעריצים את הסגנון הזוהר של המותג והאמירה האופנתית הניכרת באופיו ובעיצוביו של המותג. אנו מקבלים בברכה את ג'ימי צ'ו לקבוצת היוקרה שלנו".
פייר דניס, מנכ"ל ג'ימי צ'ו, אמר: "זו זכות גדולה עבור צוות הניהול שלנו להוביל את ג'ימי צ'ו בתקופה כה מרגשת לחברה שלנו. אנו משוכנעים שיש עוד הרבה דברים נפלאים שמצפים למותג בשנים הקרובות. אנו מצפים ונרגשים לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם ההנהלה והצוות של מייקל קורס בכדי להמשיך לפתח את המותג האייקוני שלנו. שתי החברות חולקות את אותו חזון של סטייל והובלת מגמות אופנה. מורשת היוקרה שלנו היא הבסיס של ג'ימי צ'ו ואנחנו נמשיך להוביל את חזון המותג שלנו לצרכנים ברחבי העולם".