מותג המים, סודהסטרים, השיק את הקמפיין הסביבתי הגלובלי החדש שלו תחת הכותרת "הומושלפיינס". בסרטון מככבים מים ביאליק, המוכרת לכולנו כד"ר איימי פאולר מהמפץ הגדול וכריסטיאן נאירן, הידוע כהודור ממשחקי הכס.
בסרטון מקבלים הצופים הצצה אל עבר העתיד, שבו מים ביאליק היא אנתרופולוגית הנזכרת במפגש הראשון שלה עם "הומושלפיינס" (זן קדום של האדם- למעשה- אנחנו כיום), בגילומו של כריסטיאן נאירן. ביאליק מספרת לקבוצת ילדים המבקרים במוזיאון "להיסטוריה לא טבעית" כיצד נחשפה לשימושם של בני "ההומושלפיינס" בבקבוקי פלסטיק חד פעמיים- הרגל שמסכן את כדור הארץ ובשל כך, אינו מתקיים עוד בעתיד. ביאליק מתארת לילדים את המפגש שלה עם ההומושלפיינס, ואלו מביעים פליאה ביחס לשבט הקדום שעשה שימוש בבקבוקי פלסטיק חד פעמיים שהשפעתם על הסביבה הרסנית ביותר.
"הסרטון של "ההומושלפיינס" נועד להראות עד כמה פרימיטיבית היא הדרך לשתות באמצעות שימוש חד פעמי בבקבוקי פלסטיק מזהמים", מסביר דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודהסטרים. "יותר קל ומשתלם כלכלית ליהנות מסודה הטרייה, הנעשית באמצעות הגזת מי ברז בבית, מאשר לזהם את הסביבה. שימוש בבקבוקי פלסטיק חד פעמיים זו פעולה פרהיסטורית ששייכת לעבר; זה הזמן שהעולם יצעד קדימה ויחיה בסביבה נקייה על מנת ליצור עתיד טוב יותר לנו, ולילדים שלנו".
הקמפיין מנצל את היותה של מים ביאליק ד"ר למדעי המוח ופעילה סביבתית גם מחוץ ל"מפץ הגדול". מים אמרה כי : "לקמפיין יש מסר עוצמתי. בכל רחבי העולם עושים שימוש במיליוני בקבוקי פלסטיק חד פעמיים ביום שמרביתם יעשו את דרכם לפארקים ואוקיינוסים, יזהמו את הסביבה ויגרמו להרג נרחב של בעלי חיים. מי ידבר בשמם? אני אולי איבדתי את קולי, אך לא אתן לשתיקה המתקיימת סביב נושא זיהום הפלסטיק להימשך. העולם חייב לנקוט עמדה נחרצת ולומר "די" לזיהום הנגרם מבקבוקי הפלסטיק החד פעמיים.
קמפיין "ההומושלפיינס" צולם באוקריאנה, בסט שעוצב במטרה לתת לצופים תחושה שהם נמצאים בעתיד נקי, נטול זיהום סביבתי כתוצאה משימוש בבקבוקי פלסטיק חד פעמיים. הקמפיין משלב טכניקות שונות של יחסי ציבור ודיגיטל אשר נועדו להעביר את המסר בצורה משולבת, לצד אתר אינטראקטיבי ייעודי, שמאפשר לגולשיו לגלות אורח חיים "ירוק" יותר.