חברת מימון ישיר מקבוצת ביטוח ישיר משיקה מהלך של מיתוג מחדש ויוצאת בקמפיין טלוויזיוני בכיכובו של הקומיקאי והשחקן, ליאור כלפון. הקמפיין שבוצע על ידי משרד ברוקנר-יער-לוי, מוערך בכ-2 מיליון ש"ח. בהמשך יכלול מהלך המיתוג מחדש, בהשקעה כוללת של כ-5 מיליון ₪, אמצעי מדיה נוספים.
מימון ישיר משיקה בקמפיין שפה תקשורתית חדשה בדגש על הנוחות שבנטילת הלוואה באמצעות מימון ישיר לעומת האלטרנטיבות האחרות המורכבות והיקרות יותר. סרטון הפרסומת בכיכובו של ליאור כלפון מציג בצורה הומוריסטית את מגוון היתרונות של הלוואה לכל מטרה שמספקת מימון ישיר תחת המסר: מימון ישיר או שהעניינים מסתבכים.
במסגרת ההשקה המחודשת יוצג גם הלוגו החדש בדמות סמארטפון המעיד על הנגישות הקיימת לכל לקוח המעוניין בנטילת הלוואה. מימון ישיר מאפשרת נטילת הלוואה בשיחת טלפון אחת או באתר החברה שם ניתן להשלים את תהליך ההלוואה במלואו באופן מקוון עד להגעת שליח לבית הלקוח להחתמה על מסמכי ההלוואה.
שרון בן עזרא, סמנכ"ל שיווק מכירות ואשראי במימון ישיר: "בחרנו בכלפון במהלך המיתוג מחדש מכיוון שהוא שחקן וקומיקאי מוערך, שנון, משפחתי וסולידי. כלפון מצליח לגעת בכולנו כישראלים באמצעות סיטואציות מהחיים כפי שהוא עושה בהופעות ובדמות איצקו בסדרת הטלוויזיה האהובה "רמזור". הקמפיין החדש יוצר בידול למימון ישיר והופך את הפרסומת לזכירה בתוך שלל הפרסומות המשודרות. אסטרטגיית הקמפיין מבוססת על הנוחות שבקבלת הלוואה לכל מטרה באמצעות מימון ישיר. השפה החדשה מותאמת באופן ישיר לקהל היעד וממחישה באופן קריאטיבי את השירות שאנו מציעים. אנו מעוניינים להביא להעלאת המודעות בקרב הצרכנים שישנה אלטרנטיבה טובה יותר למינוס בחשבון הבנק, הנושא עמו ריביות גבוהות ושניתן לקבל ממימון ישיר הלוואה לצורך סגירת המינוס או כל מטרה אחרת בריבית אטרקטיבית יותר ובפריסה רחבה של עד 60 תשלומים."
ליאור כלפון מסר בתגובה: "שמחתי מאוד שמימון ישיר פנו אליי לשמש להם פנים. ניתנה לי ההזדמנות לשתף את הציבור הרחב באופציה הקיימת לחסכון בריבית המינוס באמצעות מימון ישיר. אני מאמין ומקווה שהקהל יתחבר להומור ויאהב את מה שהכנו עבורו. בסופו של דבר כולנו צריכים לאמץ דפוס של התנהלות פיננסית אחראית."