מיקרוסופט מרחיבה את פעילות האון ליין מול המגזר העסקי ומשיקה אתר אינטרנט המתמקד במגזר העסקים הקטנים והבינוניים. האתר כולל ריכוז של משאבים ומידע אודות נושאים טכנולוגיים הנוגעים לעסקים קטנים ובינוניים, מציג סדרה של תרחישים עסקיים מרכזיים עימם מתמודדים עסקים אלו ופתרונות טכנולוגיים אפשריים, תמיכה ושירות בלקוחות מיקרוסופט השייכים למגזר זה, מבט על המוצרים הייעודיים המיועדים למגזר העסקים הקטנים והבינוניים ועוד. כך לדוגמא, בין התרחישים העסקיים להם ניתנים פתרונות טכנולוגיים ניתן למצוא: ניהול מכירות ושיווק, ניהול כספים, ניידות, ניהול לקוחות ועוד.
באתר ניתן דגש למידע אודות פתרונות חדשניים בתחום השכרת התוכנה, פתרון החוסך לבעל העסק את העלויות הגבוהות הכרוכות ברכישה חד פעמית של תוכנה. מנתונים שנמסר ממיקרוסופט נמצא כי השכרת תוכנה הינה טרנד חדש בקרב בעלי עסקים קטנים ובינוניים המגלים את הפתרון כאפשרות חדשה המסייעת בפישוט של תהליכים עסקיים וחיסכון בעלויות לעסק.
האתר גם מכיל פינה של טיפים ועצות שימושיות לבעל העסק הקטן לשיפור של היעילות העסקית, מבצעים מיוחדים שמקיימים מיקרוסופט ושותפיה, הודעות על אירועים והדרכות ועוד. בנוסף, מיקרוסופט מוציאה לאור ניוזלטר חדש לאלפי מנויים ובו ריכוז של חדשות ומידע על נושאים עסקיים וטכנולוגיים הנוגעים לבעל העסק הקטן והבינוני.
אורנית זילברבוש, מנהלת שיווק עסקי במיקרוסופט ישראל: "בישראל קיימים כ-200 אלף עסקים קטנים ובינוניים. בזכות הטכנולוגיה יכולים אותם עסקים ליהנות משירותים מתקדמים וערך מוסף עסקי גבוה הקיימים על פי רוב בארגונים גדולים בהרבה, והכול תוך הגדלת התפוקה האישית, גמישות תפעולית ועסקית גבוהה יותר, התייעלות וחיסכון בעלויות. האתר החדש ישמש מוקד מידע עבור אותם בעלי עסקים קטנים, כך שירכז את המידע הקיים בשוק על אפשרויות השימוש בתוכנה ובטכנולוגיה לטובת צמיחת העסק הקטן."
כתובת האתר: www.microsoft.com/israel/smartbiz