מיקרוסופט הכריזה על השקת תחרות השיווק הדיגיטלי היצירתי, במסגרתה –תעניק את פרסי השיווק הדיגיטלי של Microsoft Advertising (MSAs), מיקרוסופט מזמינה משרדי דיגיטל מ- 27 מדינות ברחבי העולם, לרבות ישראל, להגיש רעיון למסע פרסום עבור מותג או מלכ"ר לפי בחירתם באמצעות פלטפורמות השיווק הדיגיטלי של Microsoft Advertising.
התחרות מחולקת לשני שלבים: תחרות אזורית EMEA וגמר עולמי – כשהמנצחים האזוריים עולים לשלב התחרות העולמית. בתום שלב הגמר יוכרזו שני זוכים עולמיים בפרס השיווק הדיגיטלי של Microsoft Advertising לשנת 2012, ויזכו בטיול אח"מים בלעדי כאורחי Microsoft Advertising לפסטיבל Cannes Lions לשנת 2012, שיתקיים בתאריכים 17 – 23 ביוני 2012.
המשרדים יתבקשו להגיש תוכנית מדיה דיגיטלית היפותטית ורעיון יצירתי עבור המותג או המלכ"ר, לפי בחירתם, שיתייחסו ל'אתגר עסקי עיקרי' של אותו ארגון בשנה הקלנדרית 2012 או 2013. בשונה מתחרויות נושאות פרסים אחרות בתעשייה, תחרות זו לא תשפוט עבודה שכבר בוצעה. במקום זאת, היא תאתגר את המשרדים ברחבי העולם לשווק מותג באמצעות הטכנולוגיה והפתרונות של Microsoft Advertising – כולל MSN, Mobile, Windows Live, Xbox, Messenger ועוד – כדי לפתור אתגרי שיווק אמיתיים.
חבר השופטים האזורי בEMEA מורכב ממספר "כוכבים" בתעשייה. הזוכים האזוריים יוכרזו ב- 25 באפריל 2012 ויעלו לשלב הגמר העולמי, שבו ישפוט חבר שופטים שיורכב מבכירי המפרסמים ברחבי העולם. שני הזוכים העולמיים יוכרזו ב-1 ביוני 2012. דיויד סאבל, המנכ"ל העולמי של Y&R יכהן כיו"ר ועדת השיפוט העולמית ו בין היתר תשתתף בה גם מריה לואיזה פרנקולי פלאזה, המנכ"לית העולמית של MPG ו- Havas Media בצפון אמריקה.
דיויד סאבל, המנכ"ל העולמי של Y&R: "יש בתעשייה מספר פרסים ידועים שמציינים את ההצלחה של מסעות פרסום קיימים, אך לא זו המטרה בתחרות זו. המטרה היא לעודד משווקים דיגיטליים לחזור לבסיס תחום ההתמחות שלהם על-ידי פיתוח רעיונות חדשים שיתמקדו בפנייה לקהל היעד בעזרת שיווק בעל השפעה. אנו מעודדים את כל מי שיש לו כישרון לשיווק דיגיטלי ומוח יצירתי לשנס מותניים ולהצטרף לתחרות".
Microsoft Advertising יצרו וידאו קצר בכיכובה של Felicia Day, השחקנית והיוצרת של סדרת האינטרנט ‘The Guild’ כדי לסייע למותגים להבין טוב יותר את הזדמנויות הפרסום שייפתחו בפניהם עם כניסתם לתחרות. כדי לקבל מידע נוסף על אופן הכניסה לתחרות, היכנסו לאתר האינטרנט של השיווק הדיגיטלי של Microsoft Advertising https://advertising.microsoft.com