מיתוג חדש לחברת 'חורי הפצה' בהשקעה של כ- 200 אלף דולר

במסגרת חגיגות 30 שנה לחברת 'אפי חורי הפצה' משקיעה החברה במיתוג מחדש, במסגרתו מרעננת החברה את הלוגו והמסרים השיווקיים. הסלוגן שיתווסף ללוגו יהווה את הבסיס למיתוג "חורי – יש חדש!" ומטרתו להדגיש את הבידול העיקרי של החברה ממתחרותיה.



חברת 'אפי חורי הפצה' שנוסדה ב- 1978 ועוסקת בתחום הפצת מוצרי צריכה בשוק הפרטי, מבצעת את המיתוג בכדי לתמוך בתוכנית האסטרטגית לשנים הקרובות. במסגרת התוכנית תדגיש החברה את יתרונותיה ותפעל לפיתוח של מוצרים ושירותים חדשים וחדשניים. המהלכים במסגרת המיתוג יכללו:



פיתוח מוצרים/ שירותים חדשים תחת ארבעת מותגי הבית של החברה: BEST בתחום הטואלטיקה , לה סרה מילאנו – מותג איפור איטלקי איכותי , קלאסיק, בתחום האיפור והקוסמטיקה ואקסטרא – טיפוח הבית (חומרים ואביזרי ניקיון). כמו כן, השקעה באיתור ופיתוח פטנטים בתחום מוצרי הצריכה בהם החברה עוסקת, השקת אתר אינטרנט מחודש והפיכתו לאתר מכירתי, עיצוב מחודש לאריזות עם הדגשת המסר והשקת הלוגו החדש והסיסמה החדשה : "חורי- יש חדש".



לגיבוי המהלך השיווקי יעלה קמפיין, שיכלול קטלוג מהודר והודעות בעיתונות ובאינטרנט. כמו כן, משקיעה החברה בפוסטרים בנקודות המכירה. במסגרת רענון המותג כל החומרים השיווקים של החברה ישאו חותמת חדשה בכל אמצעי התיקשור של החברה : תוויות, מארזים, שקיות, משאיות ועוד.



מנהל השיווק של חורי הפצה, עמית סיון, מוסר כי: "הוחלט לחדש ולחדד את השפה התקשורתית של החברה. ובתוך כך לאחד את המסרים השיווקיים, לקדם באופן מאסיבי ומחודש את מגוון המותגים המיוצגים בחברה, תוך הדגשה של ערכי החברה". עוד ציין סיון, כי היקפי פעילותה של החברה הולכים וגדלים וכתוצאה מכך נוצר צורך להשקיע מחשבה ואמצעים בבניית התדמית המחודשת של החברה.



האסטרטגיה החדשה פותחה על ידי מחלקת השיווק של אפי חורי הפצה, שפת המותג החדשה עוצבה על ידי רמי דגן וורד גרינבוים מסטודיו 'גרינבוים דגן'.



אודות 'חורי הפצה'


חברת א.פ.י חורי הפצה בע"מ נוסדה בשנת 1978 ע"י אשר ויצחק חורי. החברה מעניקה שירותי שיווק והפצה של מוצרי צריכה NON FOOD בכל רחבי הארץ. המותגים נמכרים ברשתות השיווק המובילות ובכ – 2,500 נקודות מכירה פרטיות ברחבי הארץ

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר