רשת "כפר השעשועים", המתמחה בתחום הצעצועים והציוד לבית הספר, עברה לאחרונה תהליך מיתוג מחודש במסגרתו שונה הקו הפרסומי, הוחלף הלוגו הוותיק של החברה ויעוצבו מחדש חנויות הרשת. מהחברה נמסר היום כי הלוגו הקודם, הוחלף בלוגו המורכב מדמות חייכנית, ידידותית ושובבית המתאימה לאווירה בחנויות הרשת.
לדברי אבי כץ, מנכ"ל קבוצת "כפר השעשועים", מטרת תהליך המיתוג והעיצוב המחודש של החנויות הינה להזרים רוח חדשה וצעירה לרשת ולחזק את חוויית הקנייה כנעימה וידידותית. מיתוג המחודש והעיצוב הידידותי של החנויות נועד ליצור אחידות וזהות אחת לחנויות הרשת, לשפר את נקודת המפגש עם הלקוח ולהפוך את חווית הקנייה ונעימה וידידותית יותר אולם למרות התהליך דבר אחד יישאר והוא המחיר הנמוך."
על תהליך הטמעת המיתוג ב-73 חנויות הרשת הופקדה חברת Veliva . בשנה הנוכחית יעוצבו מחדש 20 חנויות ובשנה הבאה יעוצבו כל שאר החנויות. במסגרת העיצוב המחודש יושקעו כ – 3 מיליוני שקלים בעיצוב מחודש של חנויות, אזורי קופה, שקיות מתנה, שילוט ואף בעיצוב הכניסה והסביבה חיצונית. עוד נמסר מהחברה כי בנוסף לשינויים החיצוניים יעברו הצוותים המקצועיים בחנויות סדרת הדרכות מקיפה בתחום שיפור השירות ללקוח.
אביטל גינסברג מנכ"ל שטרית גרופ מסרה: "כשבאנו לטפל במיתוגה מחדש של רשת חנויות כפר השעשועים ניצבנו בפני אתגר כפול- המשך השפה המסחרית הדוגלת במחיר הזול בארץ למוצרי צעצועים ומצד שני שינוי מהותי בשפה העיצובית של החברה. הרגשנו כי כפר השעשועים הגיע לבגרות מסחרית שבאה לידי ביטוי בקונספט ה" הכי זול בארץ" שליווה כל אלמנט ברשת וכי אפשר להתקדם למקומות מתוחכמים יותר".
עוד הוסיפה גינסברג כי צוות המשרד יצר שפה תקשורתית חדשה לתקשורת ה-ATL ובנוסף, עיצב פריטי עיצוב משלימים כמו שקיות מתנה, שילוט חנויות ושילוט פנים. "הקו שהנחה אותנו בעיצוב המחודש הוא קו בינלאומי לפרסום רייטל הנוגע בנושאי ילדים נוער ומתנות."
רשת "כפר השעשועים" הינה הרשת הגדולה בארץ לצעצועים ולמכשירי כתיבה וחולשת על כ- 30% משוק הצעצועים, הנאמד בכ- 650 מיליון ש"ח. אשתקד רשמה הרשת גידול של כ- 10% במחזור המכירות שהסתכם ב- 220 מיליון ₪. בשנה האחרונה עברה קבוצת "כפר השעשועים" התפתחות מואצת לאחר שרכשה את השליטה בחברת 'נעמן פורצלן' ובחברת 'וורדינון'.