מיתוג ספורטיבי: מגביע המדינה ל"גביע המדינה ווינר"

המועצה להסדר ההימורים בספורט ואיגוד הכדורסל חתמו על הסכם לשיתוף פעולה פרסומי-שיווקי במסגרתו ייקרא מפעל גביע המדינה גביע המדינה ווינר. ההסכם יחול על משחקי הגביע לגברים ולנשים ויחל למעשה כבר השבוע. היקף המוערך של ההסכם כ- 150 אלף ₪.



ההסכם משתלב עם המגמה של מועצת ההימורים למתג את המפעלים הראשיים בספורט הישראלי תחת שני המותגים שלה – ווינר במשחקי הכדורסל וטוטו במשחקי הכדורגל. למועצה הסכם רב-שנתי עם מנהלת הליגה בכדורסל ועם האיגוד לגבי שתי ליגות העל והיא משלימה את המהלך עם צירוף הגביע כמותג ווינר. במסגרת שיתוף הפעולה ייהנה מותג ווינר מחשיפה פרסומית בולטת בכל המדיות הפרסומיות הקשורות למפעל.



"הקשר בין הווינר והטוטו לספורט הישראלי הוא טבעי ושני המותגים זוכים לתמיכה שיווקית רחבה ע"י מהלך המיתוג", מדגיש שאול שניידר, מנכ"ל מועצת ההימורים.



אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
קירות משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
מלכה עזריאלי טאון קרדיט יעקב תורג׳מן (1)
Aktivia aktuelle Version 27.2.13