חברת מי עדן, עולה בקמפיין תדמיתי חדש המורכב מכמה סרטונים, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, בהיקף השקעה של כ- 2 מיליון ₪. הקמפיין התדמיתי, נושא את הסלוגן "מי עדן. טבעיים כמו שהטבע התכוון", וממשיך את האסטרטגייה השיווקית של מי עדן לבידול המותג על בסיס הטבעיות, והפעם כאמור עם מגוון הפתרונות האישיים הרחב ביותר.
סדרת הסרטים החדשה עושה שימוש בשפה הויזואלית של מי עדן מתחת למים ומציגה את המגוון הרחב של המארזים האישיים הייחודיים למי עדן, לכל שימוש ולכל מטרה. בסיומו של כל סרטון מציגה מי עדן אריזת מוצר המתאימה לדמויות המשתתפות בו: מי עדן בייבי לתינוק, מי עדן ספורט לאימון היומי, מי עדן משפחתי לגבר ולאשה ועוד.
אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן, מדגישה: "דוקא היום, כשיש חלופות זמינות למים, חשוב לנו להדגיש את היתרון במים המינרליים הטבעיים של מי עדן, תוך הדגשת מגוון המוצרים הרחב ביותר לצרכן. מים באריזה לכל אחד, בכל זמן ולכל מצב".
סדרת הסרטונים תעלה בערוצי הטלויזיה המסחריים החל מהשבוע.