מכון היצוא יספק מידע שיווקי על הנושאים "החמים" של ההיי-טק מחברת המחקר והייעוץ JUPITER RESRARCH

מכון היצוא חתם על הסכם שיתוף פעולה עם חברת המחקר והייעוץ מהמובילות בעולם בתחום המדיה הדיגיטאלית JUPITER RESEARCH. גו'פיטר זכתה להכרה בעולם בזכות התמקדות מחקריה בשיטות השיווק באינטרנט והטכנולוגיות הדיגיטליות החדשות. חברת האם של ג'ופיטר נסחרת בנאסד"ק ומחקרי החברה משמשים בסיס לפתוח עסקי ושיווקי של חברות המובילות בעולם.



בין התחומים והתעשיות הנחקרים ע"י החברה ניתן למנות נושאים כגון: שיווק ופרסום באינטרנט, שיווק בסלולארי, קמעונאות באינטרנט, טלוויזיה דיגיטאלית, טלקום, בנקאות ושירותים פיננסיים, הבית הדיגיטלי, תקשורת, תיירות, משחקי מחשב ועוד. ייחודם של מחקרי החברה הינם בהתמקדות שלהם בצרכן. זווית זו נוגעת לצרכי התכנון העסקי והשיווקי של החברה.



החברות במכון שמחזור מכירותיהן איננו עולה על 8 מיליון דולר יוכלו לעשות מנוי חצי שנתי על כל מחקרי החברה ב- 1,730 $ (כולל מע"מ). כך, במחיר עלות של מחקר אחד יוכלו המינויים לקבל מידע בעלויות של אלפי דולרים. בנוסף יוכלו היצואנים להיוועץ עם אנליסטים של ג'ופיטר ריסרץ'.



לדברי אבנר פורטנוי, מנהל יחידת המידע במכון היצוא, פעילות מול האנליסטים הינה רבת חשיבות לגיבוש דפוסי הפעילות העסקית/שיווקית של החברה באמצעות גורם בינלאומי ומקצועי מהמעלה הראשונה, היושב בצומת מידע קריטית.


.


המעוניינים בפרטים נוספים יוכלו להתקשר לאבנר פורטנוי – מנהל יח' המידע. טל: 03-5142874


דוא"ל: portnoy@export.gov.il

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת