מכתשים אגן תעשיות במיתוג מחדש

מהלך המיתוג כולל את הכנסתם של למעלה מ-40 שמות של חברות תחת מותג אחד – אדמה. האדמה היא היסוד החיוני בחקלאות, ומייצגת את מחויבות החברה לקידום החקלאות בשווקיה ברחבי העולם. החברה בחרה בשם בשפה העברית בכדי להדגיש את השורשים, המורשת והתשתית החזקה שלה בישראל. כל אלה מהווים בסיס לפעילות גלובלית ומקור לצמיחה. הליך ההטמעה של המותג מתוכנן לארוך כשנה וחצי, במהלכה יעברו כל חברות הבת בעולם להשתמש במותג החדש בשווקים בהם הן פועלות.



חן ליכטנשטיין, נשיא ומנכ"ל ADAMA, ציין: "אנו שמחים לקראת השלב הבא במסלול ההתפתחות של החברה שלנו. זה קרוב לשבעה עשורים, החברה שגשגה והשיגה מעמד מוביל באמצעות הגישה הישירה והמעשית שלנו לאתגרים הניצבים בפני החקלאים. המותג החדש משקף את המורשת העסקים שלנו, ואת התמקדותנו בחקלאים עצמם. אנו מאמינים כי אסטרטגיית המותג החדשה תבדל את ההיצע הרחב של מוצרי הגנת הצומח שלנו, ותחזק את מנוע הצמיחה שלנו המתמקד בעבודה יחד עם כל השותפים הרלוונטים על מנת להעניק תמיכה בצרכים המקומיים של כל חקלאי באמצעות היכולות והתשתית העולמית שלנו."


בנוסף לשינוי המותג, אדמה השיקה לוגו חדש לחברה, וכיום חשפה החברה גישה עדכנית לסל המוצרים שלה, אתר אינטרנט חדש ומערכת תוויות חדשה שתושק אף היא כחלק מהתהליך.


לוגו חדש


הלוגו החדש של חברת אדמה מבוסס על האות האנגלית 'A', המופיעה שלוש פעמים בשם החברה באנגלית – ADAMA. כמו כן, הלוגו הוא גם חץ הפונה כלפי מעלה – דימוי פשוט ואוניברסלי המייצג צמיחה. איגנסיו דומינגז, מנהל מסחרי ראשי התייחס ללוגו ואמר, "הלוגו החדש של החברה משקף צורות הנפוצות בטבע לצד המיקוד העסקי שלנו בחקלאי, בחקלאות ובכלל שרשרת הערך בייצור המזון.


קו מוצרים פשוט יותר ושיפור מאפייני האריזה


כחלק מהתמקדות החברה בצרכי החקלאי, אדמה ממתגת מחדש את קו מוצריה. מאות המותגים הנמכרים כיום יאורגנו מחדש תחת מספר מותגי-על, במסגרתם יוצעו כל פתרונות החברה.


עוד, הכריזה היום אדמה על השקת תוספות לקו האריזות שלה שנועדו להקל על החקלאי במשימות היום-יומיות. התוספות כוללות סימון משפחות מוצרים על פי צבעים ייחודיים, פסים שקופים על הקנקנים שיאפשרו חיווי מידי על כמות המוצר שנותרה, עיצוב תוויות אחוד ונוח לקריאה וכן סימון על הקנקנים על מנת להקשות על ניסיונות זיוף. שיפורים נוספים לאריזות השונות צפויים להגיע לשוק בהמשך.


מר דומינגז הוסיף: "המהלך שאנו מתחילים בו היום משקף בבירור את הבטחתנו לקהילת החקלאים בעולם: פשוט. לגדל. ביחד. אדמה מחויבת לעבודה משותפת, יחד עם לקוחותינו ושותפינו ברחבי העולם, כדי לזהות צרכים, לפתח ולספק פתרונות המאפשרים להם להתמקד בעסקים שלהם ולהשיג את יעדיהם. אנו מאמינים כי המותג החדש יאפשר לנו לתקשר באופן יעיל ועקבי יותר, ברמה המקומית בכל רחבי העולם."


אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת