מלחמת המשפחתיות: הונדה יוצאת בקמפיין באמצעות מקאן אריקסון

הונדה מעלה קמפיין מבצע במסגרתו תעניק 15,000 ₪ הנחה לרוכשי הונדה סיוויק 5 דלתות. הקמפיין, בהיקף של כ- 300,000 דולר, מצטרף לקמפיין שעלה לאחרונה של ניסאן ולזה של סיטרואן. כולן מתחרות על הנישה שבין מיניוואן למשפחתית גדולה ורחבה. הקמפיין ימשך כ- 3 שבועות ויכלול טלוויזיה בערוצים 2 ו-10 ועיתונות.



את הקמפיין, באמצעות מקאן אריקסון, מלווה הכותרת "המשפחה שלך בנויה על מכונית כזו".






קרדיטים:


מנהל לקוח- אלי דולב * הפקה – אולפנות * תקציבאי שי אלמגור * פלנינג- יסמין מיוחס * קריאייטיב – סיגל עבודי * דפנה דויסקי – סופרוויזרית מקאן דיגיטל * מפיקת משרד – הדס יוסיפון * יחסי ציבור – סנדיק קומיוניקיישן.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת