הונדה מעלה קמפיין מבצע במסגרתו תעניק 15,000 ₪ הנחה לרוכשי הונדה סיוויק 5 דלתות. הקמפיין, בהיקף של כ- 300,000 דולר, מצטרף לקמפיין שעלה לאחרונה של ניסאן ולזה של סיטרואן. כולן מתחרות על הנישה שבין מיניוואן למשפחתית גדולה ורחבה. הקמפיין ימשך כ- 3 שבועות ויכלול טלוויזיה בערוצים 2 ו-10 ועיתונות.
את הקמפיין, באמצעות מקאן אריקסון, מלווה הכותרת "המשפחה שלך בנויה על מכונית כזו".
קרדיטים:
מנהל לקוח- אלי דולב * הפקה – אולפנות * תקציבאי שי אלמגור * פלנינג- יסמין מיוחס * קריאייטיב – סיגל עבודי * דפנה דויסקי – סופרוויזרית מקאן דיגיטל * מפיקת משרד – הדס יוסיפון * יחסי ציבור – סנדיק קומיוניקיישן.