צילום: ענבר מרמור
גלית שביט אהרונוביץ, סמנכ"לית שיווק קבוצת ה- IT
והאינטגרציה מלם תים בוחרת את מיזם PHOTOIS.RAEL
"אהבתי מאוד את המיזם המשותף של פסטיבל הצילום הבינלאומי PHOTOIS.RAEL ועיריית תל
אביב-יפו, שבמסגרתו הוצגו עבודות של צלמים ישראלים ובינלאומיים בכיכר המדינה.
יש בכך משום הנגשת האמנות וחיבורה לקהל הרחב, תוך הפגנת יצירתיות בעצם ההתכתבות
עם רוח התקופה, שלא מאפשרת שהייה בחללים סגורים. דווקא בתקופה שבה עולם התרבות
משותק וחללי התרבות והאמנות סגורים מרבית הזמן, נעשתה פה חשיבה מחוץ לקופסה והוכחה
שאפשר גם אחרת.
במציאות המאתגרת שבה מרבית הפעילות עברה לעולם הווירטואלי, יש משהו מעורר
התפעלות בהתעקשות לקיים תערוכה פיזית, לספק מזון לנפש ולאפשר בילוי תרבותי 24/7
בעיר שהפכה להיות "עיר עם הפסקה". גם הבחירה לגדר את הכיכר בחומה של צילומים המסווים את הבור הפעור במרכזה,
יוצרת ענין וייחודיות, המעוררים סקרנות".
צילום: יאיר גלזר
טל מדיוני, מנהלת שיווק בדוגית בוחרת את דנונה
"המהלך השיווקי שמשך את תשומת לבי השנה היה של חברת שטראוס עם המותג דנונה PRO תחת הכותרת "מפרגנים בסגר" – בו נשלחו חבילות עד הבית למתאמנים, משפיענים ועוד. המארז המושקע והירידה לפרטים עשו עבודה מושלמת בעיניי, בייחוד לאור התחרות שנוצרה עם המותג GO של תנובה. אם שטראוס ימשיכו ככה, הם תמיד יהיו צעד אחד לפני כולם ולא רק בגלל שהיו ראשונים על המדף".
"כל הקמפיין נתמך בסלוגנים #לבנותאתעצמך – גם בסגר לא מפסיקים להתאמן. לדעתי, מדויק לקהל היעד ולכל מתאמן מתחיל שמחפש את השורש ח.ל.ב באוכל שלו. בעיני, הקמפיין היה עשוי בצורה נכונה וגרם לכל מי שנחשף לסטורי כזה לרצות להיות חלק ולקבל מארז. אני חייבת לפרגן גם למנהלי המוצר על הליינים הבלתי פוסקים והמתחדשים, החל מתוספת מגנזיום לטעמים מיוחדים כמו עוגיות ועוד. שאפו ענק".
צילום: חגית פרנקל
יעל סונסינו, מנהלת שיווק פיליפס AVENT בוחרת במפעל הפיס
"מאוד אהבתי את הפרסומת האחרונה של מפעל הפיס (בכלל מאוד אוהבת את הפעילות שלהם). בפרסומת רואים אישה שמסנג'רת את בעלה לרדת להביא חלב שבדיוק נגמר, בדרך הוא ממלא פיס בדוכן וככה, כמובן, הם הופכים להיות מיליונרים. ברקע עמיר בניון שר שבזכות סנג'ור קטן, מיליונר יש לנו כאן (טייק אוף ל'מזל שיש אותך' שלו, כמובן)".
"אהבתי את הפרסומת במיוחד כי בניגוד לפרסומות הקודמות (עם הדמות של שולי ששר להצטרפה ולהתלבטה), הפעם אנחנו מקבלים הצצה לחיים אמיתיים של זוג רגיל (כי מי מאתנו לא סנג'ר מתישהו את בן או בת הזוג לרדת להביא עוד חלב שבדיוק נגמר לקפה?). ובצורה די הומוריסטית – אבל לגמרי אמיתית – רואים איך מסנג'ור קטן של בן הזוג, ככה ממש, על הדרך, הזוג נהיה עשיר. הפרסומת מצליחה לייצר הזדהות עם פעולה כל כך פשוטה וזה גורם לחשוב באמת שאולי גם לי כדאי בדרך לסופר, למכולת, לגן, למלא פיס ולשנות לעצמי את החיים".