מנהלי קהילות מדברים: אמיר שניידר, מנהלי שיווק מצייצים


· שם מנהל הקהילה: אמיר שניידר


· שם הקהילה: מנהלי שיווק מצייצים


· שנת הקמה: אפריל 2015


· מנהלי הקהילה: טל ספיבק, לירן פורמן, איילת שורץ, קרן נהיר, גלית מור, הילה פלד שאול, תמר ציונוב


· חברים בקהילה? כ-10,500 ועוד 15,000 בקהילת בת בשם ׳מנהלי שיווק מצייצים דרים ג׳וב׳ לדורשי עבודה בתחום ועוד כ-9,000 עוקבים בדף המותג.



אמיר שניידר, איש שיווק ודיגיטל, עם ניסיון של למעלה מעשור בעולמות השיווק והדיגיטל. מכהן כיום כמנהל תחום דיגיטל במטה השיווק והפרסום של בנק הפועלים, מרצה לניהול קהילות. בוגר תואר שני במנהל עסקים, הקריה האקדמית ותואר ראשון בתקשורת ציבורית, אוניברסיטת בר אילן.



למה בחרת להקים את הקהילה?


רציתי לייצר זירת מפגש מפרה ומעצימה לאנשי שיווק, בעבור אנשי שיווק. החזון היה להקים זירה שמחברת בין אנשי שיווק ופרסום הן און-ליין והן אוף-ליין. זירה שבה ניתן לשאול, להתייעץ ולקבל תשובות מאנשי שיווק החווים את אותם האתגרים שאני חוויתי כמנהל שיווק. לשמחתי, גם כ-5 שנים לאחר הקמתה של קהילת השיווק, היא רלוונטית, פעילה ותוססת, ומהווה עבורי כלי עבודה מרכזי.



באיזה מהלך אתה גאה במיוחד?


לאחרונה השקנו מהלך, בהובלת קרן נהיר, יועצת שיווק ואסטרטגיה, בשם ״גם אני מעביר את זה הלאה״ – דירוג מהלך השיווק של החודש שמעביר את כח הבחירה והפרגון למהלכי השיווק בחזרה לקהילת השיווק. מדובר על דירוג משוקלל של בחירת אנשי השיווק בקהילה, צוות שיפוט בכיר ואיש השיווק של החודש שמעביר את השרביט לאיש השיווק הבא אחריו. לאחרונה יצאנו בקול קורא ועשרות חברות מובילות מכל המשק הגישו מועמדות למהלך. ניתן לקרוא על המהלך ולהגיש מהלכים בקישור הבא: https://shivuk.me/news/10492



מהלך נוסף שאנחנו גאים בו הוא הרחבת הנכסים שלנו מחוץ לאקו-סיסטם של פייסבוק, לנכסים עצמאיים כגון אתר עצמאי, פודקסט מוביל בהנחיית אבי זיתן, ניוזלטר, מערכת סקרים ועוד.



מה הגורם הכי משמעותי לצמיחה של הקהילה?


ניהול קפדני של חברי הנהלת הקהילה וסינון התכנים והחברים מיומה הראשון ועד היום וכן שמירה על שיח ענייני, מכובד ומכבד. צוות המנהלים שלנו שומר על איכות השיח והדיונים מסביב לשעון וכן מבצע בקרה שוטפת וסינון של חברי הקהילה החדשים המבקשים להצטרף לקהילה, וזאת בכדי לשמור על רלוונטיות הקהילה לאורך זמן.



כמה שעות אתה מקדיש לניהול הקהילה?


בשנה הראשונה של הקהילה, הייתי מקדיש את עיקר זמני ומרצי ביצירת תוכן וצירוף אנשי שיווק רלוונטיים מכל התעשייה וענפי המשק ופעילויות, כנסים ואירועים למען הקהילה – מדובר בעשרות שעות בשבוע בנוסף לעבודתי במשרה מלאה כמנהל שיווק. כיום, בזכות צוות מוביל ושותפים נהדרים לדרך, כגון השותפים שלי מימיה הראשונים של הקהילה, טל ספיבק, לירן פורמן, איילת שורץ שאחראית על הפקות כל האירועים שלנו, קרן נהיר שהצטרפה אלינו וצוות אדמיניות מדהימות, גלית מור, תמר ציונוב והילה פלד שאול. כיום, הקהילה כבר מייצרת תכנים ודיונים בזכות עצמה ואני מקדיש פחות זמן מבעבר, אבל הקהילה היא כבר חלק ממני והיא מלווה אותי כל הזמן.



שיתופי פעולה עם גופים מסחריים?


אנחנו כל הזמן מחפשים שיתופי פעולה שמייצרים ערך בחזרה לקהילה ולאחרונה צירפנו חיזוק משמעותי בעולמות שיתופי הפעולה – קרן נהיר, לשעבר סמנכלית השיווק של אדידס ואופל. מעוניינים בשיתוף פעולה עם קהילת השיווק? פנו אל קרן.



טיפ למנהלי קהילה מתחילים:


אין קיצורי דרך בניהול קהילה ואין פתרונות קסם – כללי היסוד להקמת קהילה, ניהול, תחזוקה ושמירת ערך לאורך זמן הם שילוב של אבני היסוד הבאים: רלוונטיות, אותנטיות ויצירת ערך גם און-ליין אבל גם אוף-ליין.



לדעתך, איפה תהיה הקהילה בעוד שנתיים?


הקהילה תחגוג 7 שנים של עשייה, ותתפתח ברוחה של התעשייה, תמצא נושאים וקטגוריות חדשות לדיון, תקים נכסים חדשים ותמשיך להעניק אפשרויות, הזדמנויות וחיבורים לכל אנשי השיווק בתעשייה.



האם החיים הווירטואליים נפגשים גם מחוץ למסך?


במהלך חמש השנים האחרונות קיימנו עשרות אירועים פיזיים בהם השתתפו אלפי אנשי שיווק ופרסום עם הרצאות תוכן של אנשי השיווק המובילים בישראל והקפדנו מאוד על החיבור בין העולם הפיזי לווירטואלי. אנחנו נערכים בימים אלה לחגיגות 5 שנות הקהילה.



קהילה אחרת שהרשימה אותך:


הקהילה שהרשימה אותי מאוד בתחילת הדרך, טרום הקמת קהילת השיווק, היא הקהילה של מי שהתראיין למדור זה לפני, זאב ינאי, עם קהילת אנשי היח"צ PR Guru. באותם ימים, שאלתי את עצמי, ״אם אנשי היח״צ יכולים לקבל בלחיצת כפתור חיבור מהיר לאנשי קשר רלוונטיים במשרד ראש הממשלה, למה שלאנשי שיווק לא תהיה אפשרות לייצר שאילתות מהירות ולקבל תשובות בזמן אמת?״ – היום לשמחתי, הקהילה עונה בדיוק לצורך זה.



השאלון האישי :


· תכונה חשובה למנהל קהילה? התמדה, אנושיות, הכלה.


· במה אתה עובד? מנהל תחום דיגיטל בבנק הפועלים


· איזו דמות השפיעה עליך? המשפחה שלי, ההורים ואשתי מירי שהיא החברה הכי טובה שלי ותומכת בי בכל צעד וכמובן הילדים שלי, עומרי ואיתי שהם המתנה הכי גדולה שלי.


· לימודים? הקריה האקדמית אונו ואוניברסיטת בר אילן.


· מקום לפגישות עסקיות: קפה לנדוור, רוטשילד.


· מהו ג'וב חלומותיך? כל מקום שבו אצליח לייצר ערך ולחבר בין אהבתי לטכנולוגיה, חדשנות ושיווק דיגיטלי.


· חופשה חלומית: לא משנה איפה, השאלה עם מי והכי כיף עם המשפחה שלי – האישה והילדים שלי.

אולי יעניין אותך

facebook-1905890_19202
staying
talya
zeev-yanai
tzirei
chen-hila

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
מכונה גלידה נינג'ה צילום יחצ
לירון ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח