מנהלי שיווק אוהבים דגים? רוני אריאלי מזמין את מנהלי השיווק להשתמש באחת מארבע החכות שפותחו במגזרים


למעלה מ – 100 ממנהלי השיווק הבכירים בארץ יוזמנו השבוע לדוג עם רוני אריאלי, יו"ר 'מגזרים'. הכוונה לא לדיג רגיל אלא לדיג לקוחות, למען יכירו את הפוטנציאל השיווקי במגזר הרוסי.



ההזמנה הנה קמפיין של 'מגזרים' המתמחה בתקשורת שיווקית כוללת למגזר הרוסי, ערבי וחרדי בישראל. מדובר בקמפיין שמטרתו להרחיב את מעגל הלקוחות הפועל בשוק הרוסי באמצעות דיסיפלינות שפותחו ע"י 'מגזרים' בשנים האחרונות היכולות להגיע לאפקטיביות גבוהה בתקציב נמוך.



רוני אריאלי מזמין את מנהלי השיווק להשתמש באחת מארבע החכות שפותחו במגזרים: חכת יחסי הציבור המגזריים, חכת קידום המכירות, חכת האינטראקטיב וחכת גלויות Take (גלויות קידום מכירות). ה"חכות" למעשה הנן הכלים המקצועיים אותם פיתחו במגזרים במיוחד עבור הקהל הרוסי. להזמנה יצורף משחק דיג שולחני, בשביל להכניס לאווירה המתאימה.


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

גיימינג
הסרת שיער
גיימינג