ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה במיכל הלר דור, מנהלת השיווק, המכירות והפיתוח עסקי של פרוקטר & גמבל ישראל, לאשת השיווק של חודש אפריל 2018, לאחר שהובילה את מהלך "מברשת שיניים חשמלית לכל ילד", מהלך ששינה את התפיסה על הקטגוריה כולה ועל צחצוח שיניים בכלל בקרב ילדים, והצליח לייצר קטגוריה חדשה שהשפיעה בצורה משמעותית על השוק בישראל.
מצב בריאות הפה בישראל נחשב לא טוב, כך על פי דו"חות ה-OECD, בהם אנו ממוקמים במקומות האחרונים בקרב המדינות המפותחות. פרוקטר & גמבל, באמצעות המותג הפופולרי Oral-B, לקחה על עצמה לשנות את המצב מיסודו, בהתמקדות על שוק הילדים. לאחר בדיקת השוק, ובדיקות שמצאו כי שימוש במברשת חשמלית משפרת את בריאות הפה ומקנה הרגלי צחצוח נכונים, יצאו בחברה בקמפיין "חשמלית לכל ילד", שמטרתו לשנות מהיסוד את מצב בריאות הפה של ילדי ישראל. הקמפיין בשיתוף עם רשת סופר פארם, מעניק את הזכות לכל ילד בגיל 3 לרכוש ערכה במחיר מסובסד הכוללת מעבר למברשת עצמה, גם ספר ילדים ייחודי המחנך לשמירה על בריאות הפה. החברה הציגה קמפיין בראיה חברתית, אשר הציג סוגי משפחות שונות, המתמודדות עם אותם אתגרים וOral-B באה לעזור עם אחד מהאתגרים המוכרים בכל בית.
קטגוריית מברשות השיניים החשמליות הינה קטגוריה צומחת, כשOral-B- הוא המוביל בשוק, ושולט על כ-70% ממנו. לפני כשנתיים הושקה מברשת שיניים חשמלית לילדים שהפכה להצלחה ושיפרה את המאזנים בקטגוריה כולה, כאשר הורים לילדים החלו להשתמש גם הם במברשת חשמלית לאחר ילדיהם. הקמפיין שהציג את כל סוגי המשפחות בישראל, זכה לחשיפה אורגנית בתקשורת וברשתות החברתיות, בעיקר גם בזכות השימוש במשפחה "גאה" של שני אבות, שהוכח כצעד מוצלח. 6 חודשים לאחר המהלך, הוא הצליח להביא לתוצאות מרשימות עם גידול של פי 4 מהתחזיות בקצב המכירות של מברשות שיניים חשמליות. ההשקה יצרה למעשה קטגוריה חדשה בתחום של מברשות שיניים לילדים וכיום 1 מכל 2 ילדים בגיל שלוש כבר התקדם למברשת חשמלית .
משיקולי ועדת השיווק: "מיכל הלר דור ואנשי פרוקטר & גמבל זיהו בעיה חברתית והצליחו להפוך אותה להזדמנות עבורם. הקמפיין המדוייק, שעשה רעש חיובי והוביל לחשיפה מוגברת לקמפיין, הוכיח כי חשיבה מחוץ לקופסא יכולה להוביל לתוצאות עסקיות מעולות שמשפיעות על קטגוריה שלמה".