מנהל שיווק חדש למחלבות שטראוס: יונתן אלבום

רונן זהר, מנכ"ל שטראוס מחלבות הודיע היום על מינויו של יונתן אלבום למנהל השיווק של שטראוס מחלבות.



אלבום, מנהל השיווק של דנונה מזה 3 שנים, הוביל את מותג הדגל של המחלבה


לשיעור צמיחה מרשים של 47% ב- 3 שנים. בין השאר הוביל אלבום את ההשקות המוצלחות של אקטיביה ומשקה בוקר שהוכתר כמהלך השיווק המצטיין בשנת 2006. אלבום גם חתום על הצמיחה המטאורית של אקטימל שחצה השנה את רף ה- 100 מיליון ש"ח.



יונתן אלבום בן 39 נשוי +3, בוגר תואר ראשון במנהל עסקים באוניברסיטת מאנצ'סטר באנגליה. בתפקיד הקודם אלבום שימש כמנהל תחום בגלידות שטראוס.



רונן זהר, מנכ"ל שטראוס מחלבות אמר היום: " לאחר הכרות ממושכת עם עבודתו של יונתן אלבום בדנונה, והישגיו המרשימים, הוחלט לקדם את אלבום למנהל השיווק של המחלבה. הנני בטוח כי יצליח בתפקידו החדש ומאחל לו בהצלחה".


אולי יעניין אותך

 וינטר סיבוני סמנכלית שיווק של מותג קסטרו צילום עידן סבח (Custom)
 שטרן, מנכל קניון TLV צילום טל איז'ק
 ליסיצקי יור דירקטוריון איגוד המסעדות והברים בישראל_קרדיט צילום לירן מור פטור מתשלום-min
David Gee
Eyal - ZutaCore (1)
 גוראון- קרדיט רמי זרנגר (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

table
3
''ד אביחי יהוסף