מנטה משיקה את מנטה PREMIUM COFFEE

מנטה, רשת חנויות הנוחות של חברת דלק, משיקה עולם קפה חדש, " מנטה 'PREMIUM COFFEE בהשראת חווית הקפה הניו-יורקית בהשקעה של 10 מיליון שקלים . במסגרת המהלך מותגה מחדש קטגוריית הקפה ברשת מנטה במטרה לספק ללקוחות חוויה חדשה לגמרי – חווית קפה איכותי 'על הדרך' בסגנון בתי הקפה של ניו יורק, העיר שהביאה את בשורת ה coffee to go לעולם.



ההשקעה בחוויית הקפה של מנטה כוללת מיתוג חדש של המתחם הקמעונאי, מבצעים מיוחדים, כוסות ומוצרים חדשים ואיכותיים הנלווים לקפה.



קפה הפרמיום שיימכר ברשת הינו קפה טחון מתוצאת "מאורו" איטליה, קפה איכותי ביותר הנמכר במיטב בתי הקפה ומסעדות הגורמה בארץ ובעולם. בנוסף לבחירת מוצר מוביל ואיכותי בתחום קפה הפרמיום, השקיעה רשת החנויות של מנטה בהכשרת עובדיה כבאריסטות מומחים להכנת קפה פרמיום לסוגיו. ההכשרה נעשתה על ידי מדריכים ואנשי מקצוע של מאורו.



קטגוריית הקפה בחנויות נוחות של רשת מנטה נמצאת בגידול מתמיד. כיום נמכרות ברשת מנטה כ 200 אלף כוסות קפה בחודש והחברה צופה גידול בשיעור של 35% בשנה הבאה.



במקביל להשקה מחודשת של עולם הקפה משיקה הרשת את המותג הפרטי של מנטה, שיכלול מגוון מוצרי מזון, חטיפים ומוצרי היגיינה באיכות גבוהה. בין המוצרים שהושקו: חטיפי אנרגיה במגוון טעמים, כריכים, פיצוחים, חטיפים, היגיינה, מרעננים וכלים חד פעמיים. בכוונת החברה להרחיב את מגוון מוצרי המותג הפרטי לצריכה ביתית וקנייה על הדרך שישווקו ברשת חנויות מנטה.



מנכ"ל דלק ישראל, אבי בן אסאייג אמר היום כי: "רשת חנויות מנטה, מהווה את אחד ממנועי הצמיחה החשובים של החברה, ובמסגרת פעולתה בחרה להוביל את פיתוח, שיווק ומכירה של מגוון רחב של פתרונות, שירותים ומוצרים ללקוחותיה במסגרת המתחמים הקמעונאיים שלה. רשת מנטה מציעה כבר היום מגוון שירותים ומוצרים ייחודיים כמו שירותי דואר, תשלומים, טלפוניה, פיננסיים, תרופות ומוצרים לבית במסגרת- ACE אקספרס. החנויות הרשת מעניקות ללקוח סל מוצרים ושירותים מגוון החוסך זמן יקר וטרחה. בחנות אחת הממוקמת על הדרך, הלקוח מבצע מגוון משימות יום יומיות". בן אסאייג הדגיש כי מותג הקפה החדש "מנטה Premium, Coffee" המושק היום מהווה נדבך חשוב נוסף בסל מוצרי החוויה שמספקת רשת מנטה ללקוחותיה ה על הדרך.



לדברי מנכ"ל דלק קמעונאות, חיים אלמוזנינו: "רשת חנויות מנטה צמחה בשנים האחרונות בשיעורים דו ספרתים ועד סוף השנה תכלול למעלה מ 180 חנויות. במסגרת רשת חנויות הנוחות מוכרת החברה כ 200 אלף כוסות קפה בחודש, הצומחים גם הם בקצב דו ספרתי. השקת המותג "מנטה Premium Coffee" תביא ללא ספק להאצת קצב צמיחת קטגוריית הקפה ברשת, ומקסום חווית צריכת קפה איכותי בחנויות הרשת.



סמנכ"ל השיווק, איל נוה: "בתהליך למידת צרכי הלקוח שמנו לעצמנו למטרה להפוך ממקום שמוכר קפה על הדרך, למקום שמבין קפה ומעניק חווית קפה אמיתית. אחרי חשיבה מרובה, הצלחנו לייצר חוויה ייחודית הלקוחה מעולם אחר לחלוטין, עולם הקפה של ניו-יורק. מוצרי הקפה, כוסות הקפה, ואביזרים משלימים רבים כמו, דלפקי הקפה, המעמדים ואזורי הישיבה בסניף ומחוצה לו, עוצבו ומותגו בסגנון צעיר ועדכני". נווה הוסיף והדגיש כי השקת עולם הקפה יגובה במגוון פעילויות שיווקיות וילווה בקמפיין רדיו רחב היקף. לרגל ההשקה תצא הרשת במבצע היכרות המעניק ללקוחות במתנה ספל קפה מפורצלן מעוצב, ברכישה מצטברת של 3 כוסות קפה.

אולי יעניין אותך

IMG-20240414-WA0023
 לייבל מנהל מרחב צפון אלדר משכנתאות קרדיט אוהד עשור
 SQLink מגייסת עובדים חדשים ומשיקה קמפיין חבר מביא חבר (1)
 קפה קפה טרמינל 3 נמל התעופה בן גוריון
Roy Fridman headshot_C2A
 המיקסי שנת 22

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח