מנכ"ל אסם, גזי קפלן, מונה ליו"ר תחרות ה- Effie Awards

מנכ"ל קבוצת אסם, גזי קפלן, מונה ליו"ר תחרות ה- Effie Awards, תחרות הפרסום והשיווק האפקטיבי. גזי קפלן, המכהן מאז 2006 כמנכ"ל קבוצת אסם, יחליף בתפקיד את עפרה שטראוס, יו"ר התחרות ב- 3 השנים האחרונות.



גזי קפלן, 58, הוביל מהלך ב- 1985 של רכישת מפעל זעיר על בסיסו הוקם מפעל "טבעול", שכיום הוא מהמובילים בעולם בתחום המזון המבוסס על חומרי גלם צמחיים. ב-1995 הוביל קפלן את מהלך מיזוגה של טבעול לאסם. בין תפקידיו, שימש כיו"ר איגוד המזון בהתאחדות התעשיינים. לפני כחמש שנים, מונה קפלן לתפקיד המשנה למנכ"ל קבוצת אסם והחל מאפריל 2006 מכהן כמנכ"ל הקבוצה, הכוללת את: אסם, טבעול, צבר, גלידות נסטלה, בונזור, בית השיטה ועוד.



גזי קפלן אמר לאחר המינוי: "תחרות האפי תרמה בשנים האחרונות להתמקצעותו של תחום השיווק בישראל. אנו עדים לסטנדרטים חדשים הבאים לידי ביטוי במהלכים שיווקיים מרשימים הנושאים פירות ומובילים להצלחתן של החברות העסקיות בישראל. אני שמח על בחירתי ליו"ר האפי ומקווה כי המשך שיתוף הפעולה בין אנשי פרסום והשיווק יביא להתמקצעות נוספת של התחום".



תחרות ה-Effie Awards המנוהלת על ידי המי"ל (המרכז הישראלי לניהול) בשיתוף איגוד המפרסמים ואיגוד חברות הפרסום, מתקיימת בארץ זו השנה השמינית ברציפות.



עופרה שטראוס אמרה הבוקר: "הצטרפתי לאפי לפני כשלוש שנים. בשנים האחרונות התחרות מושכת יותר ויותר משתתפים המציגים עבודות העומדות בסטנדרטים בינלאומיים. בנוסף אנו עדים לכך כי בשנים אלו 15 מהמנכ"לים הבכירים במשק לקחו חלק בתהליך השיפוט בקטגוריית אפי פלטינום, הבוחנת מהלכים שיווקיים ארוכי טווח. בנוסף, החלטנו לצרף לתהליך השיפוט סטודנטים לתואר שני במינהל עסקים (מסלול התמחות בשיווק), ואני תקווה כי מהלך זה ימשיך ויניב פירות גם בשנים הבאות" .



מנכ"ל המ"יל, פנינה שנהב; יו"ר איגוד חברות הפרסום, רמי שלמור ויו'ר איגוד המפרסמים, ירון דור, מנהלי התחרות, אמרו לאחר המינוי: "אנחנו מודים לעפרה שטראוס על תרומתה למיצוב התחרות כאחד המותגים המקצועיים והמובילים בעולם השיווק והפרסום הישראלי. אנחנו בטוחים שגזי קפלן, אחד התעשיינים החשובים במשק, ימשיך לקדם את שיתופי הפעולה בין החברות המשווקות לחברות הפרסום".



פנינה שנהב, מנכ"ל המי"ל הוסיפה כי מתקדם משא ומתן מול הנהלת אפי העולמית על צירופה של ישראל לתחרות הפרסום האירופית, וציינה כי יש כוונה להוסיף השנה קטיגוריה ירוקה הכוללת קמפיינים בעלי תודעה סביבתית.

אולי יעניין אותך

 וינטר סיבוני סמנכלית שיווק של מותג קסטרו צילום עידן סבח (Custom)
 שטרן, מנכל קניון TLV צילום טל איז'ק
 ליסיצקי יור דירקטוריון איגוד המסעדות והברים בישראל_קרדיט צילום לירן מור פטור מתשלום-min
David Gee
Eyal - ZutaCore (1)
 גוראון- קרדיט רמי זרנגר (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

table
3
''ד אביחי יהוסף