מנכ"ל המשביר לצרכן: רשתות קמעונאיות צריכות להוביל מהלכים אסטרטגיים ולראות במיתון הזדמנות עסקית

בשל המיתון וצפי מצב השוק בארץ כנגזרת מהמשבר העולמי, החליטה המשביר לצרכן כהזדמנות עסקית, להגדיל את ההשקעות, והאמצעים השיווקיים ותוכניות ההתרחבות עם "מועדון קלאב 365", מועדון הלקוחות של הרשת.



אסף בן דב מנכ"ל המשביר לצרכן מסר כי: "בעת המיתון רשתות קמעונאיות מובילות צריכות להוביל מהלכים אסטרטגיים ולראות במיתון ובמשבר הכלכלי הזדמנות עסקית על מנת לצאת מהמצב מחוזקים".



לדברי אסף בן דב: בחודש נובמבר הקרוב תצא המשביר לצרכן במהלך שיווקי רחב תחת הכותרת: "מסיבת ההפתעות" לחברי "קלאב 365" אשר יבליט את היתרון היחסי שיש למשביר לצרכן מול רשתות אחרות, והמשביר לצרכן מעריכה כי בעקבות המהלך האמור יגדלו מכירות הרשת בצפי של כ – 40 אחוז.



עוד לדבריו: האטה כלכלית בארץ היא הזדמנות להרחיב את נתחי הפעילות מול מועדון הלקוחות שלנו המונה למעלה מ – 450 אלף בתי אב בישראל להרחיב את נתחי שוק גדולים יותר. מסיבת ההפתעות לחברי "קלאב 365" מתבססת על האסטרטגיה של תמהיל מוצרים איכותיים ואופנתיים במחיר הטוב ביותר לצרכן,יחד עם הנחות חסרות תקדים, מוצרי זהב- מוצרים ספציפיים במחירים חסרי תקדים , היוצרים GOOD VALU FOR MONEY .


"מסיבת ההפתעות " שתחל ברשת המשביר לצרכן במחצית חודש נובמבר תושק בהשקעה כוללת הנאמדת בכ- 5 מיליון שקלים.


לראשונה, כל חברי מועדון קלאב 365 יקבלו לביתם כרטיס VIP , שעם ביצוע הרכישה והצגת כרטיס ה VIP בסניף, תזכה אותם במתנה: ערכת המותג SPA הכוללת שלושה תכשירים, המבוססים על חומרים אורגניים, מים ובוץ מים המלח , בשווי של 60 ₪.


מסיבת ההפתעות, אשר תחל במחצית חודש נובמבר, תכלול מגוון רחב של הנחות ומבצעים משמעותיים במחלקות המשביר לצרכן ביניהם: מחלקת אופנה, מחלקת כלי בית, מחלקת בישום, מחלקת קוסמטיקה, מחלקת טקסטיל בית ועוד. לדוגמא: איפור 1+1 במתנה, עד 30% הנחה על האיפור היוקרתי , עד 50% הנחה על ההלבשה התחתונה, עד 50% הנחה במחלקות האופנה: נשים , גברים וילדים.





לדברי שירלי פאר יגרמן סמנכ"לית שיווק המשביר לצרכן: מסיבת ההפתעות הינו אירוע דגל של רשת המשביר לצרכן, המתבסס על מהלך אסטרטגי שיווקי שמטרתו לייצר בקרב חברי מועדון 365 את חווית הקנייה האטרקטיבית והמשתלמת ביותר בעיקר במחלקות



האופנה, ההנעלה, בישום ,קוסמטיקה ועולם הבית, בהן רשת המשביר לצרכן משיקה את הקולקציות החדשות, לקראת חורף 2009.



וד מסרה פאר יגרמן כי "מדובר באירוע המשלב מאמצים שיווקים ומסחריים רבים, אך בתנופת מיתון והאטה כלכלית מבדלת עצמה רשת המשביר לצרכן, יחד עם מועדון 365, מאחרים וממצבת עצמה כרשת האטרקטיבית ביותר, ומשנה לשנה מפתחת נאמנות רבה בקרב חברי המועדון. חברי המועדון מודעים לפעילות הרבה הנעשית לטובתם ברשת המשביר לצרכן והראיה לכך, למרות המצב הכלכלי, היא בגידול בסלי הקניות, תדירות הביקורים וגם בהוצאה הממוצעת ללקוח".



עוד במסיבת ההפתעות, ממשיכים חברי המועדון להנות גם מהחזר כספי של 5% במשביר לצרכן, 3% בניו פארם ו- 3% בקשרי תעופה, וזאת במסגרת תוכנית ההטבות Cash Back , המיועדת לחברי club 365, המחזיקים בכרטיס האשראי מולטי 365.



קונים בכרטיס מולטי 365 ברשתות המשתתפות האמורות ומקבלים החזר כספי שייצבר לזכות חבר המועדון בכרטיס CASH 365, בו יוכל להשתמש בקניות הבאות באותן רשתות משתתפות.



אחת לחודש ייטען אוטומטית כרטיסcash 365 בסכום ההחזר שנצבר בחודש הקודם, ובו יוכל חבר המועדון, המחזיק בכרטיס מולטי 365, להשתמש, בחלקים או בבת אחת, בכל קנייה ברשתות המשתתפות.


לרגל השקת מסיבת ההפתעות יוצאת רשת המשביר לצרכן במסע פרסום מאסיבי לחברי מועדון הלקוחות 365club, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.


הקמפיין יערך 8 ימים בלבד : החל מה- 12 בנובמבר ועד ה- 19 בנובמבר, ונאמד בתקציב של 3 מיליון ₪.



הקמפיין כולל דיוור לכ- 450,000 חברי המועדון , כולל כרטיס VIP אישי לכל לקוח, בנוסף, קמפיין אינטרנט, טלוויזיה, רדיו ושילוט חוצות.



לדברי פאר- יגרמן: "מועדון הלקוחות של המשביר לצרכן הוא מועדון הלקוחות הגדול במדינה וכולל למעלה מ – 450 אלף בתי אב. אנו מעריכים כי ב 8 ימים בלבד יהיה גידול של כ 40% במכירות."

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
 סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
 עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח