בשל המיתון וצפי מצב השוק בארץ כנגזרת מהמשבר העולמי, החליטה המשביר לצרכן כהזדמנות עסקית, להגדיל את ההשקעות, והאמצעים השיווקיים ותוכניות ההתרחבות עם "מועדון קלאב 365", מועדון הלקוחות של הרשת.
אסף בן דב מנכ"ל המשביר לצרכן מסר כי: "בעת המיתון רשתות קמעונאיות מובילות צריכות להוביל מהלכים אסטרטגיים ולראות במיתון ובמשבר הכלכלי הזדמנות עסקית על מנת לצאת מהמצב מחוזקים".
לדברי אסף בן דב: בחודש נובמבר הקרוב תצא המשביר לצרכן במהלך שיווקי רחב תחת הכותרת: "מסיבת ההפתעות" לחברי "קלאב 365" אשר יבליט את היתרון היחסי שיש למשביר לצרכן מול רשתות אחרות, והמשביר לצרכן מעריכה כי בעקבות המהלך האמור יגדלו מכירות הרשת בצפי של כ – 40 אחוז.
עוד לדבריו: האטה כלכלית בארץ היא הזדמנות להרחיב את נתחי הפעילות מול מועדון הלקוחות שלנו המונה למעלה מ – 450 אלף בתי אב בישראל להרחיב את נתחי שוק גדולים יותר. מסיבת ההפתעות לחברי "קלאב 365" מתבססת על האסטרטגיה של תמהיל מוצרים איכותיים ואופנתיים במחיר הטוב ביותר לצרכן,יחד עם הנחות חסרות תקדים, מוצרי זהב- מוצרים ספציפיים במחירים חסרי תקדים , היוצרים GOOD VALU FOR MONEY .
"מסיבת ההפתעות " שתחל ברשת המשביר לצרכן במחצית חודש נובמבר תושק בהשקעה כוללת הנאמדת בכ- 5 מיליון שקלים.
לראשונה, כל חברי מועדון קלאב 365 יקבלו לביתם כרטיס VIP , שעם ביצוע הרכישה והצגת כרטיס ה VIP בסניף, תזכה אותם במתנה: ערכת המותג SPA הכוללת שלושה תכשירים, המבוססים על חומרים אורגניים, מים ובוץ מים המלח , בשווי של 60 ₪.
מסיבת ההפתעות, אשר תחל במחצית חודש נובמבר, תכלול מגוון רחב של הנחות ומבצעים משמעותיים במחלקות המשביר לצרכן ביניהם: מחלקת אופנה, מחלקת כלי בית, מחלקת בישום, מחלקת קוסמטיקה, מחלקת טקסטיל בית ועוד. לדוגמא: איפור 1+1 במתנה, עד 30% הנחה על האיפור היוקרתי , עד 50% הנחה על ההלבשה התחתונה, עד 50% הנחה במחלקות האופנה: נשים , גברים וילדים.
לדברי שירלי פאר יגרמן סמנכ"לית שיווק המשביר לצרכן: מסיבת ההפתעות הינו אירוע דגל של רשת המשביר לצרכן, המתבסס על מהלך אסטרטגי שיווקי שמטרתו לייצר בקרב חברי מועדון 365 את חווית הקנייה האטרקטיבית והמשתלמת ביותר בעיקר במחלקות
האופנה, ההנעלה, בישום ,קוסמטיקה ועולם הבית, בהן רשת המשביר לצרכן משיקה את הקולקציות החדשות, לקראת חורף 2009.
וד מסרה פאר יגרמן כי "מדובר באירוע המשלב מאמצים שיווקים ומסחריים רבים, אך בתנופת מיתון והאטה כלכלית מבדלת עצמה רשת המשביר לצרכן, יחד עם מועדון 365, מאחרים וממצבת עצמה כרשת האטרקטיבית ביותר, ומשנה לשנה מפתחת נאמנות רבה בקרב חברי המועדון. חברי המועדון מודעים לפעילות הרבה הנעשית לטובתם ברשת המשביר לצרכן והראיה לכך, למרות המצב הכלכלי, היא בגידול בסלי הקניות, תדירות הביקורים וגם בהוצאה הממוצעת ללקוח".
עוד במסיבת ההפתעות, ממשיכים חברי המועדון להנות גם מהחזר כספי של 5% במשביר לצרכן, 3% בניו פארם ו- 3% בקשרי תעופה, וזאת במסגרת תוכנית ההטבות Cash Back , המיועדת לחברי club 365, המחזיקים בכרטיס האשראי מולטי 365.
קונים בכרטיס מולטי 365 ברשתות המשתתפות האמורות ומקבלים החזר כספי שייצבר לזכות חבר המועדון בכרטיס CASH 365, בו יוכל להשתמש בקניות הבאות באותן רשתות משתתפות.
אחת לחודש ייטען אוטומטית כרטיסcash 365 בסכום ההחזר שנצבר בחודש הקודם, ובו יוכל חבר המועדון, המחזיק בכרטיס מולטי 365, להשתמש, בחלקים או בבת אחת, בכל קנייה ברשתות המשתתפות.
לרגל השקת מסיבת ההפתעות יוצאת רשת המשביר לצרכן במסע פרסום מאסיבי לחברי מועדון הלקוחות 365club, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.
הקמפיין יערך 8 ימים בלבד : החל מה- 12 בנובמבר ועד ה- 19 בנובמבר, ונאמד בתקציב של 3 מיליון ₪.
הקמפיין כולל דיוור לכ- 450,000 חברי המועדון , כולל כרטיס VIP אישי לכל לקוח, בנוסף, קמפיין אינטרנט, טלוויזיה, רדיו ושילוט חוצות.
לדברי פאר- יגרמן: "מועדון הלקוחות של המשביר לצרכן הוא מועדון הלקוחות הגדול במדינה וכולל למעלה מ – 450 אלף בתי אב. אנו מעריכים כי ב 8 ימים בלבד יהיה גידול של כ 40% במכירות."