מסקר של חברת פלאפון לקראת החגים עולה כי חלה עלייה בשיחות שמבצעים הישראלים בחו"ל מהסלולרי

מסקר שערכה חברת פלאפון באמצעות מכון המחקר מרקט ווטש, ונועד לבדוק את הרגלי צריכת הסלולר של הישראלים בחו"ל, עולה כי חלה עלייה בשנה האחרונה בשיחות שמבצעים ישראלים בחו"ל מהסלולרי: מחצית מהציבור סבור כי ישראלים השוהים בחו"ל בעונת החגים מדברים יותר מהסלולרי,כאשר 73% מהשיחות באמצעות המכשיר הסלולרי, נעשות בין קרובי משפחה.



מנתוני פלאפון חו"ל עולה כי בחודשי הקיץ, הישראלי הממוצע דיבר בסלולרי כ- 90 דקות שיחה, זאת לעומת 80 דקות שיחה אשתקד. הישראלי הממוצע מדבר בחו"ל כ- 51 דקות שיחה בחודש,



עוד עולה מהסקר, כי אינסטינקט האם הפולנייה מתחזק ככל שהמרחק מהבית גדל: הנשים הישראליות מתקשרות לארץ פי שניים מגברים, כאשר הן שוהות בחו"ל. 26% מהאימהות מתקשרות לבני המשפחה חמש פעמים ויותר במהלך שהותן בחו"ל, בעוד הנתון אצל כלל האוכלוסייה עומד על 17%.



לאם הפולניה נרשמה הצלחה נוספת בחו"ל: מתברר כי הישראלים הפנימו טוב את המשפט "תתקשר ברגע שתגיע": 45% מהישראלים (כל ישראלי שני) שהשתתפו בסקר דיווחו כי הם מתקשרים הביתה ברגע שהם נוחתים.



נתון נוסף שעולה מהסקר הוא שהשיחה הראשונה מתבצעת כאשר המטוס נוחת. רק 10% מהנשאלים דיווחו כי הם לא מתקשרים בכלל הביתה מהסלולרי כאשר הם שוהים בחו"ל.



מנתונים שמסרה פלאפון חו"ל עולה כי ארצות הברית ותורכיה הם היעדים הפופולריים אצל לקוחות פלאפון חו"ל. מלזיה נמצאת במקום האחרון. הנתון מתייחס לשנת 2005.



הסקר נערך בחודש ספטמבר על ידי מכון טרגט ווטש בקרב מדגם מייצג של 500 אנשים מכלל האוכלוסייה.

אולי יעניין אותך

 וקס צילום עדו לביא (Large)
 צוואר הרחם - האגודה למלחמה בסרטן
 חיים בריא מפחית משמעותית את הסיכון לסרטן - תמונה אילוסטרציה - האגודה למלחמה בסרטן-022
cpgr-sm-key-visual-1920x1080

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח