מעדני מזרע נכנסת נכנסת לראשונה לסגמנט הילדים

חברת מעדני מזרע נכנסת לראשונה לגזרת הילדים, ומשיקה סדרת נקניקיות לילדים – מזרע KIDS, תחת הסלוגן: "כמו שילדים אוהבים" עם שפה, וצבעים המותאמים לקהל הילדים.


מארז הנקניקיות של העוף והפרגית ייחודי, ומעניק לילדים חוויית יצירה ומלווה במעטפה עם 2 מדבקות עם דמויות ילדים מקסימות ניק וניקי המלווים את עיצוב אריזת הסדרה, בשילוב סיפור בהמשכים. הילדים יכולים לאסוף את 12 המדבקות השונות הנמצאות באריזות, להדביק ע"פ הסדר ולגלות את הסיפור המלא והמצחיק של ניק וניקי.

לדברי אלדד הרי, מנהל מפעל מזרע: "מעדני מזרע קיבלה החלטה אסטרטגית להעמיק ולהרחיב את קהל צרכנייה, עם סדרה מיוחדת לילדים ויצרה לראשונה סדרה המותאמת במיוחד לטעם ולחיך של הילדים (המוצרים עברו בהצלחה מבחני טעימה בקרב ילדים).


עוד ציין אלדד כי: "ידוע כי לילדים יש צרכים וטעמים ייחודיים ועל כן פיתחנו במזרע מוצרים בהתאמה, הן מבחינת הטעם והן מבחינת עיצוב האריזה והמתנה המתלווה לאריזה".

אולי יעניין אותך

מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף
גיימינג