מעצבת האופנה גלית לוי ומעצב השיער עמיר מזרחי, יוצאים בקמפיין

מעצבת האופנה גלית לוי ומעצב השיער עמיר מזרחי יוצאים בקמפיין פרסום חדש בהשקעה של כ- 250,000 ₪ .


את הקטלוג החדש תוביל הדוגמנית אולה קוסקה אשר עבדה עם לוי בשואו רום שלה בניו יורק. לוי התלהבה מקוסקה והציעה לה לבוא לארץ לצילומים. לאחר שזו נענתה הטיסה אותה במיוחד מניו יורק לרגל הצילומים.


קמפיין הפרסום יכלול קטלוג מותג, פרסום בעיתונות הארצית ובמגזינים, שילוט חוצות ואוטובוסים, יחסי ציבור וכן קמפיין באתר החברה.


לדברי מעצבת האופנה גלית לוי," השמלות בקטלוג החדש נתפרו בקו נקי וקלאסי עם תחרות איכותיות מיובאות, שמלות בגזרות נשפכות בשילוב אבני סברובסקי אשר נתפרות בעבודת יד מוקפדת ,בנוסף שמלות העשויות משי נקי לצד גזרות צמודות לגוף, הלכתי השנה על קו נקי רומנטי ויוקרתי קו המתאים גם לכלה הישראלית שהיא סקסית יותר בנפשה וגם לכלה אירופאית או אמריקאית שהן שמרניות יותר וקלאסיות …..


לדברי מעצב השיער עמיר מזרחי: "המראה שבחרתי להציג של תסרוקות כלה קיבל את ההשראה מהטרנדים והמגמות המובילים בעולם. בכדי לקבל שילוב מושלם עם שמלת הכלה הלבנה השתמשתי בגוונים טבעיים ונקיים בשילוב תכשיטים לשיער"


בנוסף לדוגמנית צולמו ארבע גברים לבושים בשמלת כלה של נשותיהן לעתיד אשר שחשקו בשמלה כי רצו להרגיש כיצד מרגישה כלה ביום חתונתה ….

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת