מעצבת האופנה גלית לוי תשמש כפרזנטורית למותג בגדי הים על שמה


המעצבת גלית לוי תשמש כפרזנטורית מותג בגדי הים על שמה. המותג "גלית לוי", המשווק בלעדית ע"י חברת אקספוז, הושק לראשונה לשוק המקומי לפני כשנה ונחל הצלחה רבה. כיום מחזיק המותג ב- 20% מנתח שוק בגדי הים לנשים. שוק בגדי הים בישראל מוערך בכ- 150 מיליון ₪, מתוכו מוערך שוק בגדי הים לצעירות בכ- 75 מליון ₪. מידי שנה נמכרים בארץ בממוצע כ-500 אלף בגדי ים.



צילומי הקמפיין לעונת קיץ 2007 נערכו בתאילנד על רקע מונוכרומטי של חול לבן, סלעים ומערות שתפקידם לשמש ניגוד לצבעוניות העזה והיפה של הקולקציה. הקולקציה כוללת כ-50 דגמים ומיוצרת במהדורה מוגבלת. הגזרות מתאימות לנשים בכל גיל – מביקיני ועד בגדי ים שלמים (בטנות פנימיות , גזרות מטשטשות לנשים ועוד ) תוך שמירה על ערכים של אופנתיות ונשיות.





אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר