חברת רימרקטי (Remarkety), המציעה שיווק אוטומטי חכם וממוקד, השיקה מערכת המלצות אוטומטית לשיווק מוצרים באופן מקוון, המותאמת במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים. המערכת מאפשרת לבעלי העסקים לפנות ללקוחותיהם באופן חכם וממוקד, ובכך להעלות את סבירות הקניה החוזרת בעשרות אחוזים.
מערכת זו כוללת תזמון מדויק ומבוססת על היסטוריית הקניות של הלקוח. באמצעות כך המערכת מעניקה ללקוח המלצה מדויקת על פי צרכיו בכל הנוגע למוצר הבא שכדאי לו לרכוש, מה שמעלה את סבירות הרכישה בפועל.
המערכת לא מסתפקת בשליחת הצעות ממוקדות ללקוח (כדוגמת קופונים מותאמים אישית), אלא עושה שימוש גם בנתונים כגון תזמון נכון של הקניה, מסרים ספציפיים וכד'.
יואל פרסמן, שותף בחברת רימרקטי, מסר: לאחרונה עברנו את רף מיליון משתמשי הקצה, מה שמאפשר לנו לעשות שימוש במידע צרכני עצום. מידע זה שם את לקוחותינו בחזית אחת עם ענקיות השיווק המקוון (דוגמת אי-ביי, אמאזון, וולמארט וכד') מבחינת הכח השיווקי המקוון שלהם. אם עד היום רק הענקים והשחקנים הגדולים ביותר בשוק יכלו לבצע שיווק מקוון כה מדויק וחכם, כעת בעזרת המערכת החדשה, אנחנו מנגישים את היכולות האלו גם לעסקים הקטנים והבינוניים. מאז השקת התוספת החדשה של המלצות על מוצרים לפני כשבועיים, כבר ניתן לראות שיפור במכירות של הלקוחות".
"השימוש החכם בנתונים כמו תזמון יכולים לסייע ואף להעלות את שביעות רצון הלקוח. לדוגמא – תזכורת ללקוח שרכש אוכל לכלבים שתעשה לאחר חודש, שזהו זמן סביר בו המזון נגמר, תאפשר לו לזכור רכישה בזמן מבלי להיתקע ברגע האחרון, ותעלה את שביעות רצונו ואת מוכנותו לרכוש שוב באותו אתר", מוסיף יואל.