אלקטרה משיקה מזגן מהפכני בצורת ריבוע, אשר ניתן להתקנה בכל מקום בקיר החדר ויכול להשתלב באופן הרמוני בעיצוב, ממש כמו תמונה. המזגן, אשר פותח בהשקעה של כ-2 מיליון ₪, המזגן החדש, שמותג תחת השם אלקו Top.
מאלקטרה נמסר כי מחקרי שוק, שערכה החברה, העלו שהצרכן הישראלי תופס את המזגן כפריט עיצובי, ומצפה שהוא ישתלב באופן הרמוני בבית.
שוק מיזוג האוויר בישראל מוערך ב-290 עד 300 אלף יחידות בשנה בהיקף כולל של כמיליארד ש"ח. אלקטרה מובילה עם נתח שוק של כ-46%, כשלאחריה תדיראן (כ-25%), טורנדו (כ-10%), LG (כ-6%) ואחרים. אחוז החדירה של מזגנים בשוק הישראלי עומד על 87%. במרכז הארץ ובאזור השרון אחוז החדירה גבוה יותר (94%) בעוד שרק ל-60% מהירושלמים יש מזגן. ממוצע המזגנים לבית אב עומד על 1.8, כאשר ל-19% שני מזגנים ול-16% 3 עד 5 מזגנים בבית.