משקה הבוקר דנונה של שטראוס החדש נבחר כאחד המוצרים המעניינים של הרבעון במאגר המידע העולמי GNPD (Global New Products Database). המאגר, המיוצג בארץ ע"י חברת אדקיט, מכיל מידע לגבי מאות אלפי מוצרי צריכה ומאפשר ללקוחותיו להתעדכן במוצרים ואריזות חדשניים מרחבי העולם.
מדי רבעון בוחר צוותGNPD במספר מוצרים/אריזות מיוחדים ומעניינים מבין אלפי המוצרים שמתקבלים במערכת. ברבעון הנוכחי נבחר משקה הבוקר דנונה של שטראוס להופיע בין המוצרים המעניינים שהושקו לאחרונה. באדקיט סבורים כי בחירה זו תחשוף את המוצר החדש בפני אלפי מקבלי החלטות בתעשייה ברחבי העולם.
"משקאות מבוססי חלב הופכים יותר ויותר פופולריים, ובמיוחד מוצרים בעלי ערך מוסף כגון משקאות חלב מפחיתי כולסטרול, או משקאות יוגורט פרוביוטים", אומרים האנליסטים של GNPD. "בישראל, איתרנו מוצר בעל מיצוב מעניין במיוחד. מחלבות שטראוס הציגו את משקה הבוקר של דנונה, מגוון של משקאות יוגורט בטעם פירות, מועשרים בויטמינים ומינרלים ומכילים בקטריות חיוניות לגוף. המוצר מספק איזון תזונתי לאנשים שאין להם זמן לארוחת בוקר".
לדברי חזי לביא, מנכ"ל חברת אדקיט, שבין לקוחותיה חברות מזון, רשתות מזון וקוסמטיקה מובילות בארץ, המאגר מספק נתונים על המוצר, דוגמת מחירו, צילום אריזה, תיאור מבנה האריזה, מרכיבי המוצר, שם החברה המייצרת ופרטי התקשרות, סיווג קטגורי, שם המדינה בה נחשף המוצר, מועד הגילוי, סוג ההשקה (מוצר חדש, הרחבת קו מוצרים קיים וכו'). כמו כן מסופקים מרכיבי המוצר כפי שמופיעים על האריזה, גודל האריזה ונפחה, ערוצי הפצה ועוד.
"המערכת מיועדת הן ליצרנים ומשווקים מקומיים והן ליצואני מזון תרופות קוסמיטיקה וטואלטיקה, חומרי גלם ועד ליבואני מוצרי צריכה המעוניינים לאתר באופן מיידי את המוצרים המעניינים ביותר בעולם מיד עם צאתם לשוק. השימוש בה מאפשר להגיע ליצרן בכל מקום בעולם בכדי להציע לו שרותים ומוצרים, או לקבל זכיינות על המוצר לשוק המקומי. אדקיט מסייעת ללקוחותיה גם להגיע למידע נוסף על החברה או המוצר ומוצרים מתחרים בעולם.