חברת "בני פאוזי שמשום" המייבאת ומשווקת את משקה האנרגיה BLU בישראל, הקימה בשותפות עם דורון פרנקנשטיין את BLU INTERNATIONAL אשר תשווק את המותג BLU מחוץ לישראל. זאת בעקבות ההצלחה השיווקית הגדולה שנחלה החברה עם שיווק המשקה בישראל.
המשקה ישווק במדינות רבות הכוללות בין היתר את ארה"ב, סין, בולגריה, צ'כיה, גרמניה, פורטוגל, אנגליה, המדינות הבלטיות, אוסטרליה, קנדה, רומניה ועוד.
היקף הייצוא הנערך ישירות מפולין לארצות השונות מוערך בשנה הראשונה לפעילות בכ-750 אלף יורו והצפי כי יגיע לכ-2.5-3 מיליון יורו במהלך שנת 2010.
הפצת המשקאות בארצות בהם משקאות BLU נמכרים מתבצעת על ידי חברות מקומיות המתמחות ביבוא ושיווק מוצרי צריכה דומים ומקבילים בארצות השונות. כל ההתאמות לארצות היעד, כעיצוב הפחית, טעם וכו' נערכות במפעל האם ומשם מיוצא המשקה לארץ היעד.
ההפצה בארצות השונות נערכת בערוצים השונים, כל ארץ וארץ בהתאם למקובל ונהוג אצלה, בהתאם לבדיקות שנעשו עם השקת המשקאות באותה הארץ. כך למשל בצ'כיה נמכרים משקאות BLU בחנויות הדיסקאונט הגדולות כרשת מטרו בעיקר. בארה"ב משווקים המשקאות ישירות למועדונים בניו יורק ובטקסס וכן גם באמצעות חנויות נוחות. באוסטרליה יופץ המשקה בפאבים, ברים ומועדונים ובכ-2000 מעדניות מובחרות.
המותג BLU נבנה מההתחלה עם חשיבה לגבי מוצר שפניו גם לשווקים העולמיים, ולכן נעשה שימוש בשם מוצר לועזי ורישום מיידי של המוצר באירופה, מדינות צפון ודרום אמריקה, מזרח אירופה ואוסטרליה. השם BLU והלוק הכללי נשאר כשהיה, אך יחד עם זאת, החברה דאגה להתאים את הפחיות בהן משווק המשקה לפי צרכי המדינות השונות להן הוא מיוצא: בסין הכיתובים שעל הפחיות מופיעים בשפה הסינית, בגרמניה הושקעו כספים רבים בפיתוח פחיות המיועדות למיחזור וזאת בשל חוקי המחזור הנוקשים הקיימים במדינות צפון אירופה, כמו כן, בגרמניה יש חשיבות לסימון הירוק שנאמד על כ- 50 אלף יורו. באוסטרליה נערכו מבחני טעימה עיוורת בין רד בול, BLU ומותגים מקומיים נוספים. במבחני טעימה אלו נמצא כי BLU הוא המשקה המועדף על המקומיים.
חברת "בני פאוזי שמשום" תשקיע השנה כ-1.5 מיליון יורו בשיווק BLU במדינות חו"ל ובין היתר תיקח חלק בתערוכת האנוגה בגרמניה בשקעה של כ-125 אלף יורו, תערוכת הכשר בארה"ב ותערוכות מזון נוספות ברחבי העולם.
דורון פרנקנשטיין, מנכ"ל ושותףBLU INTERNATIONAL: "תחזיות ותכניות עבודה שנערכו לקראת כניסתו של BLU לשוק הישראלי צפו כי בשנת 2009 המשקה יכבוש נתחי שוק של למעלה מ-35%.
תחזיות אלו אשר התממשו בינתיים, עוד לפני סיום השנה, בשנתו הראשונה נתח השוק של המותג הינו 32-35%, הן מעניקות את היכולת והתובנות לכניסה מוצלחת וחדירה לשווקים העולמיים. "
"BLU INTERNATIONAL" מנוהלת על ידי ודורון פרנקנשטיין ואנטואן שמשום.