משרד הפרסום לם- מרגלית זכה במכרז תקציב הפרסום של אתו"ס- החברה לאמנות תרבות וספורט של עריית חיפה

משרד הפרסום לם- מרגלית זכה במכרז תקציה הפרסום של אתו"ס- החברה לאמנות תרבות וספורט, של עריית חיפה. חברת אתו"ס, אחראית על מרבית פעילויות התרבות בחיפה.



במסגרת התקציב יטופלו בלם- מרגלית כל פעילויות החברה, ביניהן פסטיבל הסרטים הבינ"ל בחיפה המתקיים מידי סוכות, פסטיבל החג של החגים, התזמורת הסימפונית חיפה, גן החיות הלימודי, האודיטוריום ומרכז רפפורט, ושאר הפסטיבלים הנערכים בעיר. את יריית הפתיחה פתחו שני קמפיינים לפסטיבלים ייחודים בעיר. פסטיבל גבינות ויין שהסתיים לפני מספר ימים, ופסטיבל הפרינג' הראשון שנערך אי פעם בחיפה המתקיים כעת, שאת מיתוגו ופרסומו הגו בלם- מרגלית, תחת המותג ACT-2.



לדברי עודד לם, מנכ"ל לם-מרגלית: "אני שמח כי באתו"ס בחרו בנו מבין המתמודדים להוביל את הקו הפרסומי ומיתוג החברה בכלל, לשנים הבאות. תקציב אתו"ס מהווה אתגר בכל הרמות מאחר והוא מאחד בתוכו תחומי פנאי,הנאה ותרבות, הפונים לאוכלוסיות שונות בתוך ומחוץ לעיר. אני בטוח כי משרדינו הן בחיפה והן בת"א יעזרו לנו למשוך קהל מכל הארץ", הוסיף לם.

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר