משרד הפרסום, האינטראקטיב והדיגיטל HI-Light בבעלות איש הפרסום אלי טנא, הודיע על רכישתה של חברת "WEBSEM", המתמחה בשיווק דיגיטלי. WEBSEM היא מהחברות הגדולות בישראל לשיווק באינטרנט, קידום אתרים וניהול תקציבי פרסום גדולים ב-Google וברשתות החברתיות. תקציביה המצטברים של החברה המנוהלים על-ידה בגוגל ופייסבוק הינם מהגבוהים בישראל.
בעקבות הרכישה יפעלו HI-Light ו- WEBSEM כשני מותגים עצמאים אך בסינרגיה מקצועית ושיווקית מלאה. היקף העסקה מוערך בכ-5 מיליון ש"ח.
WEBSEM, אשר הוקמה לפני 11 שנה על ידי אסף פז ומיקי לרנר, תנוהל על ידי אלי טנא וחגאי קרסיק, המנהל בפועל את פעילותה כיום. פז ולרנר ישמשו דירקטורים בחברה ויועצים מלווים. אסף פז ומיקי לרנר יעברו לנהל את Qualimatch, סטארט אפ שהוקם במאי 2016, מתוך ההיכרות רבת השנים של עולם הדיגיטל של היזמים מ-WEBSEM.
"WEBSEM", סוכנות פרסום המתמחה בעולם השיווק הדיגיטלי, הוקמה בשנת 2005 ומתמחה בשיווק דיגיטלי וקידום עסקים ברשת. החברה עובדת כיום עם הארגונים המובילים במשק ועוסקת במגוון תחומים, ביניהם: PPC (פרסום ממומן), קידום SEO, שיווק וקידום ברשתות חברתיות – SMO, קידום בטבולה ואאוטבריין כתיבה, הפקת והפצת תוכן, שירותי סטודיו שירותי Analyticsועוד. החברה משמשת כמרכז הדרכה מורשה של גוגל ישראל ל-Google AdWords, ובעלת הסמכה רשמית של גוגל לניהול פרסום ב- Google AdWords וניתוח חשבונות ב-Google Analytics, ואף זכתה במקום ראשון בפיילוט "תכנית השגרירים" של גוגל ישראל". בין לקוחות WEBSEM: אוניברסיטת אריאל, רשת המלונות קראון פלזה, וואלה שופס, השטיח המעופף ועוד.
אלי טנא, מנכ"ל ובעלים של משרד הפרסום HI-Light, מציין: "משרדי הפרסום הפועלים כיום חייבים לספק תחת קורת גג אחת פעילות של פרסום אוף ליין ואון ליין לצד פעילות שיווק דיגיטל מוכוון תוצאות ושיווק ברשתות החברתיות. פעילותה של WEBSEM צפויה לחזק את מגוון השירותים הכולל של קבוצת Hi-Light, לייעל ולהעצים את הלקוחות, היכולים לקבל את כל מערך הפרסום והשיווק הדיגיטלי תחת קורת גג אחת. בזכות הצטרפותה של WEBSEM לקבוצה, נוכל להציע פתרונות מקיפים אשר ישלבו בין פלטפורמות פרסום מסורתי לפלטפורמות דיגיטליות. כך, נוכל לתת מענה מקיף ואיכותי לפרסום בכל הערוצים הרלוונטיים, ולסייע ללקוחות להתמודד עם אתגרים עסקיים ושיווקיים שנעשים מורכבים מיום ליום".
"החיבור עם HI-light, הינו מהלך טבעי אשר נועד להרחיב ולקדם את מכלול השירותים ששתי החברות מעניקות בתחום הפרסום והשיווק. על-ידי שיתוף פעולה פורה זה נוכל לפתח תובנות עסקיות מעמיקות, ליצור דרכי פעולה ואסטרטגיות חדשות שיאפשרו להוביל את המשרד לעידן הפרסום החדש", מציין חגאי קרסיק, מנהל מחלקות הדיגיטל בחברת WEBSEM.