משרדה
של נאוה עינבר, עלה בקמפיין מדיה חברתית לרגל חודש המודעות לסרטן השד. את הקמפיין
מובילה הסיסמה: "הכתובת הייתה על הקיר, אל תגידי מחר" והוא כולל שישה
קבצי וידאו קצרצרים של שניות ספורות, על רקע של קירות שונים בצבע ורוד ומוסיקה
דרמטית. הקמפיין עלה בפייסבוק ובאינסטגרם באמצעות צוות המשרד, המתמחה במדיה חברתית
ויחסי ציבור בתחום הבריאות, ביוזמתה של נאוה עינבר, בהשקעה כספית צנועה וכבר זכה לעשרות
אלפי צפיות.
ברחבי
העולם חודש המודעות לסרטן השד הוא קמפיין שמטרתו להסביר לציבור הנשים בעיקר את
חשיבות הגילוי המוקדם. הוא מתחיל בישראל וביתר המדינות ב -1 באוקטובר ומסתיים ב -31 באוקטובר בכל שנה.
במהלך חודש זה מתפרסמים בישראל ובעולם קמפיינים מגוונים והשנה הם עולים, בצל המאבק
המאתגר בנגיף הקורונה.
נאוה
עינבר מייסדת המשרד מסבירה כי:
"בעיצומו של הסגר הראשון ולצד הירידה הדרמטית בנפח העבודה, מצאנו זמן ללמוד
עיצוב גרפי המותאם לעידן האינסטגרם כך שהקמפיין הוא כולו יצירה עצמאית שלנו. האתגר
המרכזי בקמפיינים מהסוג הזה הוא שצריך לעבור את משוכת סף הגירוי הגבוה, אך יחד עם
זאת המסר צריך להיות קצר, מובן ולהשתלב באוטוסטרדה הסואנת ברשתות החברתיות. קהל
היעד הוא נשים שכבר נמצאות באמצע מרוץ החיים, הן כבר ראו הכל והשנה גם מוטרדות
מהקורונה. לכן צריך לייצר דרמה קטנה על מנת לגרום להן, לעצור לרגע ולחשוב על סרטן
השד. הבחירה בקירות ורודים נעשתה לאחר מחשבה. נחשפתי לשיח בעולם לגבי הצבע הוורוד
שמייצר אנטגוניזם אצל נשים שכבר חלו, אבל זה לגיטימי, החיים שלהן התהפכו הן לא
זקוקות לסמל ורוד חודש בשנה שיזכיר להן כי הן מתמודדות עם זה כל השנה, אבל בקרב
הציבור הרחב הצבע
הוורוד הפך לסמל הרשמי
ומסייע לעורר תשומת לב"
משרדה
של נאוה עינבר המתמחה במדיה חברתית, יחסי ציבור וניהול משברים תקשורתיים בתחום
הבריאות הוקם בנובמבר 2007 ומייצג חברות תרופות, איגודים רפואיים, רופאים מומחים, עמותות
חולים וחברות סטארט-אפ בתחום הרפואה. לאחרונה השיק המשרד גם אתר
אינטרנט
חדש, אשר נבנה על ידי בן-עדי מדיה חדשה בבעלות מני בן עדי.