מתחדשים: אסם משיקה בקבוק קטשופ חדש 25 שנה לאחר השקת הבקבוק הראשון שעמד על הראש ב- 2.5 מיליון ש"ח

אסם, מכריזה על מהלך אסטרטגי, ולראשונה, לאחר עשרות שנים, מבצעת מהלך שינוי באריזת בקבוק הקטשופ, אשר בהיותו עומד על הראש, הפך לסמל מסחרי של החברה. ההשקעה הכוללת במהלך מסתכמת ב- 2.5 מיליון ₪. מהלך שינוי אריזת הקטשופ נותן מענה לכלל צרכני הקטשופ: מבוגרים וילדים.



באסם מציינים כי העיצוב החדש של בקבוק הקטשופ מעניק למוצר מראה עדכני ואטרקטיבי, היוצר תחושה של דינאמיות, שובבות, זרימה ותנועה, התואם את ערכיו הנתפסים של המותג. "הילדים, המהווים את קהל הצרכנים העיקרי של המותג, יוכלו ליהנות מעתה מבקבוק בעיצוב חדש, המאפשר אחיזה ולחיצה נוחות יותר".



על גב האריזה יופיעו משחקים מתחלפים. כמו כן, מבליט העיצוב החדש את ערכיו התזונתיים של המוצר, כולל מתן מידע חשוב לקהל הצרכנים הבוגר ולאמהות: תווית האריזה כוללת הדפס של עגבניות טריות, המלמדות על מרכיבי המוצר, העשוי מעגבניות טריות ומרכיבים טבעיים בלבד, ללא צבעי מאכל וללא חומר משמר. האריזה כוללת גם מידע על חשיבותו של רכיב הליקופן, הידוע ביתרונותיו הבריאותיים.



מנהלת שיווק החטיבה הקולינארית באסם, סתיו יואלי, מסרה כי "קטשופ אסם הנו מוצר ותיק ואהוב, הנמצא כמעט בכל בית בישראל. מסקר שערכנו עולה כי 95% מהישראלים צורכים בבית קטשופ, כאשר 27% מהם אוכלים את המוצר מדי יום. קטשופ אסם מוביל את שוק הקטשופ עם נתח שוק של 64%, כשיתרונו המרכזי על מתחריו הנו פרופיל הטעם המועדף שלו. כעת, לאחר שנים רבות, החלטנו לשנות את עיצוב האריזה, במטרה לשפר את נוחות השימוש לילדים, קהל הצרכנים העיקרי שלנו. כמו כן, משמש העיצוב החדש להדגשת הערכים התזונתיים של המוצר".

אולי יעניין אותך

14466pica3
14099pica3
13348slogen1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 וינטר סיבוני סמנכלית שיווק של מותג קסטרו צילום עידן סבח (Custom)
 שטרן, מנכל קניון TLV צילום טל איז'ק
WANNA GREENS greenOnyx - צילום אסף קרלה (1)