מתחם בילו סנטר , מקבוצת קניוני ישראל, יוצא בימים אלו במיתוג מחדש, המתחם סיים תהליך שיפוץ ושדרוג מלא של כל השטחים המסחריים והרחבה של כ 10,000 מטרים נוספים. השיפוץ המקיף עומד בסטנדרטים של הפאוור- סנטרים הגדולים בארה"ב.
במסגרת ההרחבה והשיפוץ נוספו כ 10,000 מ"ר שטחי מסחר ובילוי , הוחלפו פרגולות, ויטרינות, ריצוף, שילוט הוספת חיפויי גגות ונשתלו עצים חדשים. ההשקעה הכלכלית במהלך נאמדת בכ- 70,000,000 ₪.
הקונספט העיצובי של המתחם החדש והמתחדש הוא עכשווי, אסתטי ,דינמי, נגיש וידידותי. בנוסף הוכנסו רשתות חדשות ומותגים מובילים, ביניהם: פוקס הום,סאקס, קרוקס, נעלי פאפיה, אופטיקה הלפרין, אופנת זיפ,J outlet (של רשת סקאל), אויס, אוטו סנטר, איי דרייב (נהיגת שטח) ועוד.
מעודי מנחם, מנכ"ל מתחם בילו סנטר מסר כי: "האסטרטגיה השיווקית של מתחם בילו סנטר- המשמש כאאוטלט המותגים הגדול במדינה – חותרת לחיזוקו ובידולו משאר הקניונים ומרכזי הקניות באזור השפלה והדרום. גיוון תמהיל החנויות ומיצוב המתחם בסטנדרטים הגבוהים תוך הבטחת נוחיות מירבית לקהל המבקרים ומחירים נוחים לכל כיס.
מתחם בילו סנטר הינו מתחם קניות ובילוי ותיק הקיים מזה 17 שנים והיה למרכז הפתוח הראשון והגדול במדינה.
עוד מסר מעודי כי:"חברת בריטיש ישראל קיבלה החלטה להרים את הכפפה ולקחת על עצמה את מלאכת שדרוג המתחם".
במסגרת המיתוג מחדש של המתחם, בילו סנטר מבסס את מעמדו כמרכז האאוטלט הגדול במדינה, אשר אליו מפנות הרשתות הגדולות את כל סחורת העודפים והמבצעים שלהן, כולל מותגים בינלאומיים, זאת לצד סחורות מקולקציה חדשה.
עוד הוסיף ואמר כי : שיפוץ, הרחבת המתחם ופתיחת החנויות החדשות מחזקת את מעמדו של מתחם בילו סנטר, המציע חווית קניות ובילוי לכל המשפחה במחירי אאוטלט. אנו רואים בחדשנות מרכיב חשוב על מנת לשמור על אטרקטיביות המתחם".
המהלך יגובה בקמפיין מיתוג רחב שילווה ע"י משרד הפרסום, באומן בר ריבנאי. האסטרטגיה הפרסומית תבליט את היתרון התחרותי של מתחם בילו סנטר ואת חווית הקניות והבילוי לכל המשפחה במחירים הטובים ביותר שניתן להשיג בישראל.
קמפיין המיתוג ילווה בפריסה בעיתונות וברדיו המקומי ובעלוני מבצעים,בתקציב של 1,200,000 ₪. הסלוגן שילווה את הקמפיין הינו: "מתחם בילו סנטר- אאוטלט המותגים הגדול במדינה".