תערוכת NAB Show הבינלאומית תקצה בתערוכה הקרובה, שתתקיים בין 16-21 באפריל 2016 בלאס וגאס, ארה״ב, מתחם יעודי שיוקדש כולו לטכנולוגיה ישראלית. ב-20 בינואר 2016 יגיע לישראל צוות הנהלת NAB, בראשותו של ג׳ייסון סטוקי (Jason Stookey), סגן נשיא ב-NAB, למפגש ׳בית פתוח׳ שיוקדש להצגת המיזם החדש בפני משתתפות פוטנציאליות ולסבב פגישות עם החברות הישראליות המתכננות לקחת חלק במתחם החדש.
NAB Show היא תערוכת טכנולוגיות המדיה והבידור הגדולה בעולם. בתערוכה מוצגים החידושים החמים ביותר בתחומי המדיה הדיגיטלית, משלב היצירה וההפקה ועד לשלב השידור במגוון פלטפורמות. באירוע, המופק על ידי איגוד השידור האמריקאי (The National Association of Broadcasters), מציגות חברות שידור, מדיה דיגיטלית, בידור, טלקום, הפקה, פרסום, מציאות וירטואלית ומדומה, IT, וידאו און ליין והדפסת תלת מימד, כשבשטח יש גם נציגות למגוון ארגונים וגופי ממשל, צבא, אקדמיה, צרכנות, אבטחה דת וספורט.
בתערוכה מבקרים בדרך כלל כ- 105 אלף משתתפים מיותר מ-166 מדינות וקרוב ל-1800 מציגים. בין המתחמים הייעודיים, שיקומו השנה במקביל לביתן הישראלי, יהיו מתחם דרונים (כטב״מים), מתחם מדיה שיוקדש לחויית הצרכנים ומתחם מציאות מדומה ווירטואלית.
״ישראל, כ- startup nation וכמי שמייצאת טכנולוגיה חדשנית במגוון תחומי מדיה ובידור, היא בית גידול ללא מעט חברות שיכולות למצוא בתערוכה את הלקוחות והשותפים העסקיים הבאים שלהן״, אומר סטוקי. ״אנו מאמינים שהמתחם הישראלי ייצור עניין רב בקרב המבקרים שמייצגים את המותגים המובילים בעולם. אין לי ספק שזה הולך להיות מפגש שיביא תועלת לשני הצדדים״.
לדברי סטוקי, הנהלת הכנס רואה חשיבות רבה בהקמת המתחם הישראלי והיא מתכוונת להשקיע בקידום החדשנות הישראלית. ״מעבר להצעה האטרקטיבית והמחיר המוזל למשתתף, NAB מציעה למציגים הישראלים שירות ייחודי לקביעת פגישות עסקיות בשטח: המציגים יגישו את רשימת החברות איתן היו רוצים לתאם פגישה אישית, והנהלת הכנס תפנה לתאם את הפגישה״.