מתחם צ'יל אאוט של "קרמה" בפסטיבל טעם העיר

חברת קוסמופארם משווקת "קרמה" תפיק באמצעות קבוצת "לעומק התודעה" מתחם צ'יל אאוט שיהווה מעין הפסקה מהמולת הפסטיבל במתחם יהיו 50 מזרונים, בר משקאות קלים, 30 כיסאות טיפול ועוד. עשרות מטפלים יסתובבו במתחם ויציעו טיפולי שיאצו לבאי המתחם. כדור שקוף ענק יוצב במרכז המתחם ובו רקדניות שיופיע בפני הנרגעים לצלילי מוסיקת צ'יל אאוט.

אולי יעניין אותך

14466pica3
14099pica3
13348slogen1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 וינטר סיבוני סמנכלית שיווק של מותג קסטרו צילום עידן סבח (Custom)
 שטרן, מנכל קניון TLV צילום טל איז'ק
WANNA GREENS greenOnyx - צילום אסף קרלה (1)