רשת GOLBARY המונה כיום 29 חנויות ברחבי הארץ, השקיעה 450 אלף דולר ב"מתיחת פנים" ושדרוג החנויות. במסגרת השדרוג עברו החנויות עיצוב מחודש הכולל ריהוט, שילוט חדש ואחיד לכל הרשת ותצוגה אחידה בכל החנויות.
מהחברה נמסר כי ההשקעה ב"מתיחת הפנים" באה לענות על הצורך בריענון החנויות הותיקות והתאמתן לחנויות החדשות ובמתן מראה אחיד לכל חנויות הרשת, כמקובל ברשתות האופנה המובילות בעולם.
לדברי משה גולברי, מנכ"ל GOLBARY , "כרשת אופנה מהגדולות בארץ, הרואה עצמה מחדשת ומתחדשת כל הזמן ראינו לנכון לעדכן ולעצב מחדש אתת החנויות כדי להגדיל ללקוחה שלנו את חווית הקניה. חשוב שהלקוחה שלנו תדע שאנו משקיעים בסביבת הקניה כמו גם בקולקציה עצמה".