מתכון למשבר הכלכלי- להפוך לימון ללימונדה: מיקרוסופט מעלה קמפיין להתייעלות וחסכון באמצעות טכנולוגיה

מיקרוסופט ישראל משיקה השבוע קמפיין פרסום בהיקף של חצי מיליון שקלים המכוון למגזר הארגוני והעסקי ונועד לעודד התייעלות וחסכון באמצעות טכנולוגיה בתקופה של אי וודאות כלכלית לצד הצגה של פתרונות טכנולוגיים לשיפור יכולת התגובה העסקית.


המסר של הקמפיין החדש הוא "בכל דבר יש משהו טוב – צריך רק לדעת לראות אותו" והוא מציג סדרה של אלגוריות ויזואליות שממחישות כיצד ניתן להוציא את הטוב מכל דבר: לימונדה מלימון, יהלום מפחם, פרי מקקטוס קוצני וריבה מקליפות תפוזים. לצד האלגוריות האלו מציגה מיקרוסופט מוצרים ופתרונות המאפשרים הן חסכון והתייעלות הנדרשים היום לארגונים על רקע המשבר הכלכלי, והן שיפור של יכולת התגובה העסקית.


הקמפיין החדש עולה בעיתונות העסקית באמצעות משרד הפרסום של מיקרוסופט מקאן אריקסון. הקמפיין יימשך כשבועיים ובמסגרתו משיקה מיקרוסופט גם אתר אינטרנט ייעודי המפרט את פתרונות מיקרוסופט למגזר הארגוני, וממחיש את האפשרויות למנף את נכסי ה-IT הקיימים בארגון לחסכון והתייעלות. כתובת האתר החדש: www.microsoft.com/israel/solutions


קהל היעד של הקמפיין הם מקבלי החלטות עסקיים ומקבלי החלטות טכנולוגיים במגזר הארגוני והעסקי המצויים היום בשלבים של הערכות לשנת הכספים הבאה בתנאים של חוסר וודאות כלכלית ותחת צורך להיערך להתייעלות וחסכון בארגונים.




סיגל סיוון-ידוב, מנהלת קבוצת תקשורת שיווקית במיקרוסופט ישראל: "מטרת הקמפיין היא לתת מענה לאתגרים הניצבים בפני מנכ"לים ומקבלי החלטות במגזר הארגוני והעסקי בתקופה זו של חוסר וודאות כלכלית. באמצעות הקמפיין החדש ברצוננו להבליט את הערך המוסף של הטכנולוגיות הקיימות כבר היום בארגונים ועסקים בישראל על מנת למנף אותן ולאפשר הן התייעלות וחסכון והן שיפור של יכולת התגובה העסקית".

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים