כחלק מהאסטרטגיה של חברת נטוויז'ן הכוללת הובלה בתחומי התוכן והסחר האלקטרוני, נטוויז'ן, ספקית האינטרנט והשיחות הבינלאומיות 017, חתמה על הסכם לרכישת 51% מבטא סופט – בעלי ומפעילי טיקטנט – פעילות מכירת הכרטיסים הגדולה והמובילה בישראל. טיקטנט תשולב בפעילות התוכן והסחר האלקטרוני של נטוויז'ן במסגרת אתרי נענע ונענע שופס.
טיקטנט, שהוקמה על ידי חברת בטא סופט בע"מ, הינה התוכנה המתקדמת בישראל לרכישת כרטיסים ולניהול הזמנות ומנויים בקופות, באמצעות הטלפון (IVR), באינטרנט ובסלולר. טיקטנט מרכז את רוב פעילות מכירת הכרטיסים און ליין בישראל וכולל בין היתר מכירות כרטיסים לרשת בתי הקולנוע גלובוס גרופ, לבתי הקולנוע לב, דיזינגוף, סינמה סיטי, סינמטק תל אביב ועוד. בעולם המופעים ומקומות הבילוי, משמשת טיקטנט למכירת כרטיסים לבנייני האומה בירושלים, לסופר לאנד, ללונה פארק בתל אביב, לימית 2000 ולאתרי בילויים ומרכזי מבקרים רבים נוספים.
יתרונו של אתר טיקטנט הוא באפשרויות המתקדמות שהוא מציג לבחירת מקומות ישיבה וסימונם באולם בעת הרכישה. ממשק ההפעלה והרכישה הוא קל ונוח ותוך מספר מועט של שלבים ניתן לרכוש את הכרטיסים המבוקשים באתר מאובטח המתממשק ישירות לקופות הכרטיסים. במקביל למכירת הכרטיסים מוצגים באתר טיקטנט מדריכי סרטים ובילויים מפורטים המאפשרים בלחיצת עכבר אחת לרכוש את הכרטיסים למופעים ולאירועים המבוקשים.
המשנה למנכ"ל נטוויז'ן, אבי צבי: "הרכישה של בטא סופט ופעילות טיקטנט שבבעלותה הינה חלק מהאסטרטגיה של חברת נטוויז'ן הכוללת הובלה בתחומי התוכן והסחר האלקטרוני בהמשך לפעילויות של פורטל הבידור והפנאי נענע ואתר הסחר האלקטרוני נענע שופס".
פעילות טיקטנט תשתלב במסגרת פורטל הבידור והפנאי נענע, שכיום מבקרים בה למעלה מ- 290,000 גולשים ייחודיים בכל יום ולמעלה מ- 2.2 מיליון גולשים ייחודיים בחודש. בפורטל גם שירותי חיפוש מובילים, אפשרויות מתקדמות לצפייה בוידיאו מקורי, אזורים פופולאריים להורדת משחקים ותוכנות ולאחרונה נוסף לפורטל גם נענע מייל – שירות הדואר האלקטרוני המתקדם בעולם.