נטוויז'ן 013 ברק, החברה המובילה את שוק השיחות הבינלאומיות בישראל עם נתח שוק של כ-37%, יוצאת עם מבצע ללקוחות כל החברות: "מדברים חודש חינם לרחבי העולם". כל הלקוחות אשר יצטרפו למבצע ייהנו מהאפשרות לדבר חינם במשך חודש המבצע ל-31 יעדים מרכזיים ברחבי העולם, כל יום ליעד אחר.
היקף ההשקעה בקמפיין שילווה את המבצע כ-1.5 מיליון שקל, אשר יעלה ברדיו ובפריסת אתרי אינטרנט נרחבת: נענע 10, YNET, MSN, גלובס, NRG, ONE, תפוז, הארץ, ג'רוסלם פוסט, THE MARKER ועוד אתרים מובילים.
צילי בלקינד, מנהלת שיווק מגזר פרטי, אמרה היום כי "המבצע זה מהווה המשך טבעי למבצע החגים האחרון שהענקנו ללקוחותינו. בעקבות ההצלחה וההיענות הגדולים למבצע החלטנו להמשיך בקו זה. נטוויז'ן 013 ברק שמה את צרכי הלקוחות במקום הראשון. המדיניות שלנו היא להמשיך ולהציע ללקוחותינו ערכים מוספים גבוהים, וביניהם לדבר חינם ומבצעי מחיר טובים לאורך כל השנה."