חברת נטפים, המובילה העולמית בפתרונות השקיה מתקדמים לחקלאות בת-קיימא, זכתה בפרס "המהלך השיווקי החדשני של השנה" בקטגוריית התעשייה של תחרות Innovate 2016 של הפורום לחדשנות בשיווק. הפרס הוענק לנטפים לאחר שנבחרה מתוך עשרות חברות שהגישו מועמדות, על הקמפיין השיווקי הגלובלי אותו ביצעה החברה בישראל ובעשרות מדינות ברחבי העולם בהן היא פועלת; מהלך בו נעשה שימוש בכלים שיווקיים חדשניים וערוצי תקשורת מגוונים במטרה להטמיע את מסרי החברה על רקע שנת ה-50 להיווסדה, ותחת הסיסמה "50 years of shaping the future" (50 שנות עיצוב העתיד).
לדברי רונן עופר, יו"ר הפורום לחדשנות בשיווק, "הפרויקט של נטפים הוא פרויקט ייחודי, מקורי ומעורר השראה בעולם השיווק. הטמעת המסר המרכזי של הקמפיין נעשה באמצעות שימוש בכלים שיווקיים חדשניים וערוצי תקשורת מגוונים. המהלך השיווקי, אשר נחל הצלחה שיווקית רבה וזכה לשבחים בקרב ועדת השיפוט, ספק לנטפים הזדמנות לחזק את מעמדה המוביל בתחומה." ועדת השיפוט בתחרות כללה אנשי עסקים ושיווק בכירים במשק, ביניהם אבי כץ, נשיא קרן הגשמה ומייסד קופיקס, נירית בן קיש, מנהלת אגף השיווק של פלאפון, גילי רון, יו"ר קלאודזון במטריקס וקובי סמבורסקי, שותף מנהל בקרן ההון סיכון גלילות קפיטל.
רן מידן, מנכ"ל נטפים, אמר: "אנו שמחים וגאים על קבלת הפרס, המהווה עדות נוספת להצלחת המהלך השיווקי היחודי שהובלנו ולערכי החדשנות והמובילות המהווים נדבך חשוב בהצלחתה של נטפים לאורך כל שנות קיומה. הפרס מצטרף לפרסים נוספים בהם זכינו השנה, בהם הזכייה בתחרות המובילות והחדשנות שנערכה בכנס FIMA הבינלאומי ותחרות המצוינות למשאבי אנוש מטעם העמותה לניהול פיתוח וחקר משאבי אנוש בישראל. הפרס הגדול ביותר מבחינתנו הוא גאוות היחידה ותחושת השייכות והשיתוף בקרב לקוחותינו ועובדינו בארץ ובעולם".
רחל שאול, ראש מחלקת שיווק גלובלי ויחסי חוץ בנטפים שהובילה את המהלך השיווקי, מסרה: "חגיגות היובל סיפקו לנו הזדמנות מצוינת לספר את סיפורה המדהים של חברה שצמחה בקיבוץ בנגב והיום היא חברת ההשקיה המובילה בעולם, העוזרת למליוני חקלאים לגדל יותר יבול באמצעות פחות משאבים. באמצעות עבודה משותפת עם החברות הבנות, סיפרנו את סיפורה פורץ הדרך של נטפים והעלינו את המודעות לשימוש בפתרונות ההשקיה המתקדמים שלה. אני מודה לפורום לחדשנות בשיווק על בחירתו בנו ולשותפיי הרבים לדרך ולעשיה."