חברת ניאופרם משווקת אדויל בישראל מתחברת לעולם הצעירים באמצעות חברת לעומק התודעה המתמחה בשיווק לצעירים. היום הודיעה החברה כי חתמה על הסכם פרסום שנתי במדיה במקומות הבילוי בתקציב של 100,000 דולר.
מהחברה נמסר כי ניתוח סקרים בנושא בילוי ופנאי העלה כי הבילוי הפך לאחת מפעילויות הפנאי המועדפות על מגזר הצעירים. הבילוי עם חברים, משפחה או פגישות עסקים נגרר לעיתים לשעות הלילה המאוחרות, והחזרה לשגרת היום עלולה להיות מלווה בכאבים.
הקמפיין הראשון יעלה בלמעלה מ- 100 ברים, בתי קפה ומסעדות ברחבי הארץ, יכלול כ- 200 פני פרסום ויפנה במודעות נפרדות לנשים ולגברים. המסר המלווה את הקמפיין מדגיש כי "חבל על כל דקה של כאב" ואת מהירות פעולת אדויל ליקווי ג'ל".
הקמפיין הראשון של אדויל יעלה החודש (פברואר) וימשך עד אמצע חודש מרץ.
הלה דלל מנהלת תחום OTC בניאופרם אמרה כי "הסכם זה מהווה פריצת דרך בתחום התרופות ובסגמנט משככי כאבים בפרט. בחרנו בפרסום בברים ובתי קפה באמצעות לעומק התודעה, על מנת להגיע לאותם צעירים בזמן הבילוי עם חברים, משפחה, פגישות עסקים או דייטים. היה לנו חשוב להגיע אליהם במקום בו הם מבלים ולא בשגרת יומם, וחשוב לא פחות לדבר אליהם בשפתם".