ניופאן חודרת לתחום הסלולר ומקימה חברה בת: "ניופאן טלקום"

חברת ניופאן משווקת מוצרי האלקטרוניקה הגדולה בישראל, מכריזה על הקמתה של חברה בת, "ניופאן טלקום", אשר תתמחה בשיווק והפצה של מכשירי קצה סלולריים מתקדמים. ניופאן טלקום חתמה עם HTC, אחד מהיצרנים הגדולים בעולם למכשירי Pda phone ו- Smart Phone על הסכם שיווק בישראל.



עד לאחרונה מכרה HTC את מכשיריה תחת OEM לחברות אחרות כגון HP, I mate, Palm, O2 ועוד. לאחרונה החלה לשווק את מכשירי הקצה תחת שמה והפכה להיות מותג עצמאי. ניופאן טלקום משווקת בשלב הראשון בישראל את ה – TyTN ברשת אורנג'. ה – TyTN הינו מכשיר מתקדם תומך דור 3.5 HSDPA הכולל Windows mobile 5, נגן מדיה תומך MP3 וקבצי מדיה, WiFi, Touch screen, תוכנות Office, ועוד.



מכשירי דור 3.5 מגיעים למהירות של פי 5 ממכשירי דור 3 העומדת על כ- mbps 1.8. בעזרת המכשיר ניתן לגלוש במהירות באינטרנט, לקרוא ולערוך טקסטים ומסמכים, לראות סרטים ותמונות, לענות על מיילים, לקבוע פגישות בלוח הפגישות, לעבוד על קבצי אקסל, לנהל שיחות וידאו ועוד.



צביקה גיור מנכ"ל ניופאן מציין כי ניופאן סימנה את תחום הסלולר כאחד מהתחומים בהם החברה מתכוונת להתמקד השנה. ניופאן טלקום נערכת כבר כחצי שנה להשקתה בישראל וה – TyTN הינו רק הסנונית הראשונה אשר מרמזת על מגוון מכשירי הקצה המתקדמים אותם החברה מתכוונת להביא ולשווק בישראל. עוד הוסיף גיור כי הוא מינה את גדי מזור כמנכ"ל החברה ואילו עמרי כהן אשר יסד את החברה יכהן כסמנכ"ל שיווק ומכירות.



גדי מזור, מנכ"ל החברה החדשה, מציין כי ניופאן תתמחה לא רק בהבאת מכשירים מהמתקדמים ביותר הקיימים בשוק אלא גם בהטמעת אפליקציות "מותאמות לקוח" לארגונים שונים אשר מעוניינים שהמכשיר ישמש אותם ככלי עבודה ארגוני ולא רק כמכשיר סלולרי. הסכם היבוא אשר נחתם בין ניופאן ל- HTC, אומר מזור, הינו הסכם אסטרטגי וחשוב לחברה אשר ייצר לנו ערך מוסף ותחרותיות מול המתחרים.




קבוצת ניופאן הינה היבואנית הגדולה בישראל של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה. החברה המעסיקה 400 עובדים, מספקת מידי חודש כ- 40 אלף מוצרים ומחזור פעילותה מסתכם בכ- 700 מיליון שקלים בשנה.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס