ניופאן מציעה לקראת חגי תשרי מגוון רחב של מוצרי חשמל מהמותגים המובילים והאיכותיים במבצעים והטבות אטרקטיביות

מתלבטים מה לקנות לחג?

ניופאן מציעה לקראת חגי תשרי מגוון רחב של מוצרי חשמל מהמותגים המובילים והאיכותיים במבצעים והטבות
אטרקטיביות


עידו שני, סמנכ"ל השיווק של ניופאן אמר היום: 
"הצרכן הישראלי נוהג להתחדש ולהשתדרג לקראת חגי תשרי, ובהתאם אנו רואים עלייה של כ- 25-30% במכירות מוצרי חשמל קטנים, גדולים ובמוצרי האודיו.

לקראת החגים, אנו בניופאן מזמינים אתכם לחדש את הבית עם מבחר עשיר של מוצרי חשמל ואודיו איכותיים מהמותגים המובילים בעולם, כמו גם להנות ממוצרים חדשים, מבצעים מיוחדים והצעות אטרקטיביות. זוהי הזדמנות מושלמת להתחדש ולהעניק מתנות בתקופה מיוחדת זו של השנה".

לקראת עונת החגים, ניופאן גאה להציג מגוון מוצרים חדשניים ואיכותיים מהמותגים המובילים, שיעזרו לשדרג את האווירה החגיגית ולהפוך את חוויית הבישול, האפייה, הניקיון והסאונד לבלתי נשכחת. ממכשירי מטבח מתקדמים ועד טכנולוגיית שמע חדשנית, ניופאן מציעה פתרונות מושלמים לחובבי הצרכנות, העיצוב והטכנולוגיה.

KitchenAidמותג המיקסרים הנמכר ביותר בעולם, ממשיך להוביל את השוק עם עיצוב על-זמני ותפקוד ללא תחרות, מציע את הדגם KSM70 המקצועי החדש, שבו 11 מהירויות, קערה גדולה המתאימה ל-4 ק"ג בצק, ומבנה יציב וקבוע.

ניופאן יוצאת במבצע מיוחד לחג: כל הרוכש מיקסר מדגמי KitchenAid הנבחרים יקבל מארז "חוויה איטלקית" ייחודי, הכולל אביזר להכנת פסטה ושאר מוצרים נלווים להכנת מנות איטלקיות מפנקות. שווי המארז הינו 799 ₪.

Magimix: מותג מעבדי המזון המוביל מצרפת שעושה בשבילכם הכל והרבה יותר, מציע לחג את מעבד המזון האיכותי שלו, המציע מגוון רחב של פונקציות מתקדמות במטבח.
לקראת החג, הרוכשים מעבד מזון של Magimix יקבלו מסחטת מיצים חדשה ומשופרת בשווי 600 ₪, המאפשרת סחיטת פירות וירקות בשלמותם, גם הקשים ביותר.
בנוסף, ניופאן מציעה סדרת סרטוני הדרכה שיסייעו ללקוחות להפיק את המרב מהמוצר.

BOSE: חוויית שמע חדשה ומרגשת

מותג האודיו המוביל BOSE מציג את הדור הבא של אוזניות Ultra Open Earbuds, המציעות חוויית שמע איכותית מבלי להתנתק מהסביבה. עם צליל עשיר, סאונד סוחף, במבנה פתוח ועיצוב נוח, האוזניות החדשות הן הבחירה המושלמת לחובבי מוזיקה שמעוניינים להיות חלק מהעולם שסביבם.


Tefal – מותג המגהצים המוביל את שוק הגיהוץ בישראל, מציע לחג 2 מוצרים חדשים:
מערכת גיהוץ חכמה IXEO POWER – פתרון ALL IN ONE לגיהוץ כל סוגי הבדים, בעלת קרש גיהוץ מובנה ומתכוונן, ועם ראש מגהץ קומפקטי המאפשר גיהוץ קל ונוח.

מגהץ אנכי Pure Pop – מגהץ אדים אנכי, קטן וקומפקטי, צבעוני, קל ונוח לשימוש לבית או לנסיעות. בעל רפידה דו צדדית מתחלפת, צד אחד לגיהוץ כל סוגי הבדים והצד השני לריענון וחיטוי (חיטוי עד 99.99% מהחיידקים, הווירוסים והבקטריות). זכה בפרס העיצוב reddot , אחת מתחרויות העיצוב הגדולות בעולם.

Haier: טכנולוגיה מתקדמת לכל הבית
מותג מוצרי החשמל הנמכר ביותר בעולם Haier מציע לחג:
מקרר 4 דלתות החדש מסדרת HRF-5800BS, המקרר כולל מכין קרח אוטומטי ובר מים בדלת המקרר, המחובר ישירות לצנרת מים. המקרר מציג חדשנות טכנולוגית ופתרונות חכמים לשמירה על טריות המזון. עם מערכת Total No Frost, מדחס Twin Inverter ותא Multi zone. כל זאת בעיצוב מתקדם של דמוי אבן שחורה.

מכונת כביסה Haier מסדרת 979 בנפחים: 10, ו – 12 ק"ג

המכונה בעלת מנוע בטכנולוגיית Direct Motion לפעולה שקטה במיוחד, כמו גם בורר תוכניות פונקציונאלי עם מגוון רחב של תוכניות מגוונות. מגיעה בעיצוב חדשני ומודרני הכולל צג מגע ונורית בתוך תוף הכביסה כך שסוף-סוף תוכלו לראות מה הכנסתם לתוכו.

בנוסף ניופאן מציעה מגוון מבצעים אטרקטיביים:

 מותג מבצע
KitchenAid קנה מיקסר KitchenAid מכל הדגמים וקבל מארז חוויה איטלקית בשווי 799 ₪.
Magimix קנה מעבד מזון Magimix  וקבל אביזר מסחטת מיצים מתנה בשווי 600 ₪
Delonghi מבצע לתנור 90 ס"מ קונים תנור רחב 90 ס"מ ומקבלים גיפט קארד של נעמן ורדינון בשווי 1500 ₪

 

מבצע למגוון מוצרי דלונגי קונים ממגוון מוצרי דלונגי ומקבלים גיפט קארד של נעמן ורדינון בשווי 1000 ₪

 

 

 

Tefal קונים מגהץ טפאל מהדגמים שבמבצע ומקבלים שובר מתנה בשווי 250 ₪ לרכישה ברשת ללין + 3 שנות אחריות.
Hoover 4 שנות אחריות מלאה ללא תוספת תשלום (לא מבצע, פעילות מתמשכת)
Haier מקררי 4 דלתות במבצע של 10 שנות אחריות ללא תוספת תשלום על המדחס, מערכת הקירור הסגורה ודליפות גז – שווי ההטבה מתחיל ב 1,390 ₪ ויכול להגיע עד למקרר חדש

 

מכונות כביסה במבצע עם 10 שנות אחריות על המנוע ללא תוספת תשלום

ניתן להשיג ברשתות השיווק הנבחרות.

אולי יעניין אותך

mao-43-oo-pm-making-ai-a-key-part-content-tab-2-virtual-twin-712x402
אילוסטרציה
 החופש למטה החטופים בעיצוב דליה ישראלי - צילום שרון אונגר (2)-min
 אקספרס דיזינגוף סנטר - צילום יחצ
mao-43-oo-pm-making-ai-a-key-part-media-column-panel-image-600x430
2

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

''ד עמנואל יוזוק - למייל - צלם גיא גואטה
 סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
mao-43-oo-pm-making-ai-a-key-part-content-tab-2-virtual-twin-712x402