רשת ניו-פארם משיקה בימים אלה שפה תקשורתית חדשה, שמטרתה לעצב את הזהות הפרסומית של הרשת, ולחזק אותה תדמיתית.
ההחלטה נולדה מתוך הצורך לארגן מחדש את השפה הפרסומית של הרשת, להבליט ולבדל את ניו-פארם במדיה ולמול הצרכנים.
השפה החדשה נשענת על ערכי המותג, וככזו משדרת אלמנטים של נשיות, חדשנות, חיוניות, דינאמיות ועדכניות. בנוסף, יבליט הקמפיין החדש את מגוון עולמות התוכן של הרשת, במטרה להדק את הקשר עם הלקוחות.
השקת השפה התקשורתית של ניו-פארם תכלול קמפיין תדמיתי רחב שיערך ע"י משרד הפרסום מקאן אריקסון. ההשקעה נאמדת בכ 1.5 מיליון ₪.
השפה התקשורתית החדשה של ניו-פארם תתבסס על "שפת סילואטות". דהיינו, צלליות נשיות בתנועה. לדברי איתן ששון, סמנכ"ל השיווק של הרשת, שפת הסילואטות נבחרה עבור קמפיין זה משום שהיא מצליחה לשדר לצופה מסר גרפי חזק ומדויק.
"הדמויות הנשיות והתוססות, שמחליפות זהויות ומתקיימות בתוך עולם חצי דמיוני, מקנות לשפה החדשה צבע, קצב ואנרגיה, שללא ספק יבלטו מאוד במדיה ויעניקו לניו-פארם נוכחות חזקה על המסך וייחודיות" דברי ששון.
מאחורי הסילואטה עומדת הרקדנית מאיה אמיתי, בת ה-24 מת"א. כזכור, אמיתי הגיעה לגמר של תוכנית הטלוויזיה נולד לרקוד, העונה הראשונה.
עוד הוסיף ששון כי במהלך השנה וחצי האחרונות בלטה ניו-פארם במדיה והעלתה קמפיינים רבים, שהתבססו בעיקר על מבצעי מחיר אגרסיביים. זאת במקביל לגידול המשמעותי בתקציבי הפרסום של הרשת. "הרגשנו כי הבשילה השעה להדק את הקו הפרסומי של הרשת ולדבר בשפה קריאטיבית ואחידה ההולמת את ערכי הליבה של ניו-פארם ומעבירה מסר של חוויית קנייה" דברי ששון.
שפת הסילואטות תושק בחודש יולי ותלווה את ניו-פארם במהלך השנה הקרובה.