רשת ניו-פארם משיקה מיזם שיווקי חדש, בשיתוף חברת קשרי תעופה, אשר במסגרתו ייהנו לקוחות הרשת מהנחות והטבות בלעדיות, מדי חודש, בהזמנת חופשות בארץ ובחו"ל.
לראשונה בישראל יוצאת רשת קמעונאית במערך הטבות חדש ללקוחותיה, אשר מציע מדי חודש מגוון של הטבות והנחות בלעדיות בהזמנת דילים, חופשות ונופשונים בארץ ובחו"ל. המיזם בשיתוף חברת קשרי תעופה, החברה הסיטונאית הגדולה בישראל להפעלת טיסות ושיווק חבילות תיור ונופש.
במסגרת שיתוף-הפעולה ייהנו לקוחות ניו-פארם, שיבצעו קנייה בסכום של 99 ₪ ממגוון מוצרי החנות, מהנחות בלעדיות בתחום. יעדי החופשות שיוצעו במסגרת המבצע ישתנו מדי חודש ויותאמו לשוק ולעונה.
לדברי איתן ששון, סמנכ"ל השיווק של ניו-פארם, ייחודו של המיזם בכך שהוא מציע ללקוחות הרשת ערך מוסף אמיתי וחדש מעולם תוכן משיק. "מטרתנו לייצר עבור הלקוח מערך הטבות חזק ומפנק, בתחום הפנאי והלייף סטייל, הנמצא מחוץ לליבת העסק של ניו-פארם, ובכך מחזק את אטרקטיביות הקנייה ברשת ונותן לה יתרון בשוק".
עוד הוסיף ששון, "החיבור בין שתי חברות מובילות בתחומן הוא חיבור אסטרטגי וחדשני. מיזמים שיווקיים דומים המחברים בין רשתות קמעונאיות לרשתות תיירות פועלים בהצלחה בעולם, וכעת לראשונה גם בישראל".
לדברי יעל ורדי, מנהלת השיווק בחברת קשרי תעופה, תחום התיירות מעניק ערך מוסף משמעותי ללקוחות רשת ניו-פארם בשיתוף פעולה מסוג זה.
"אנו שמחים שרשת קמעונאית בחרה להציע ללקוחותיה הטבות בתחום התיירות והנופש ולהשקיע משאבים כספיים ניכרים בכך. ללא ספק הזוכה העיקרי משת"פ שכזה הוא הלקוח" דברי ורדי.
שיתוף הפעולה בין רשת ניו-פארם לחברת קשרי תעופה ילווה בקמפיין רחב שייערך במהלך כל השנה ע"י משרד הפרסום מקאן אריקסון. הקמפיין יכלול פרסום בעיתונות ארצית, באינטרנט, ובעיקר, בנקודות המכירה של הרשת באמצעות פעילות קד"מ ענפה.
המיזם החדש יעלה לאוויר כבר בתחילת חודש מאי. בחודש זה ייהנו לקוחות ניו-פארם ממגוון הטבות בהזמנת חופשות ונופשוני קיץ בחודשים יוני-יולי.