נינג'ה מעניקה גישה לעמוד שלה ל- 13 מובילי דעה

מותג הבלנדרים נינג’ה מבית שריג אלקטריק יוצא בקמפיין אינסטגרם ראשון מסוגו בישראל במסגרתו הוא מעניק למובילי דעת קהל את האפשרות להשתלט על העמוד שלו ולהעלות תכנים אישיים. את הקמפיין מנהלת חברת "מדיאס דיגיטל”.



מותג הבלנדרים נינג’ה הזמין 13 מובילי דעה להשבית את האינסטגרם הפרטי שלהם ליום אחד ולהשתלט על עמוד האינסטגרם של נינג’ה. זוהי הפעם הראשונה שמותג מסחרי מאפשר למובילי דעת קהל לעשות מהלך כזה במסגרתו הם יכולים לבחור את התכנים שיעלו בסטורי של המותג בכל יום.



מובילי הדעה שמשתתפים: השף יוסי שטרית, הקונדיטור אלון שבו, הקונדיטור טל שפיגל מתוך העמוד PARIS IN DESSERTED ,עורכת האוכל באתר “וואלה” יעל לאור, אושיית האינסטגרם נטלי דדון, הדוגמנית עדן פינס, סטייליסטית המזון ענת לבל, מגישת הטלוויזיה ואשת הקולינריה נועה רוזין, מגישת הטלוויזיה ירדן הראל, אושיית האינסטגרם מור סילבר, עורכת מדור ספורט באתר “ערוץ 10 “ ומאמנת הכושר שרון ינובסקי, השחקן והקומיקאי עידו ברטל.



סך כמות העוקבים של המשתתפים נאמדת בכ- 5.2 מיליון עוקבים, אשר יופתעו לגלות שעמודי האינסטגרם הפרטיים של מובילי הדעה הושבתו וכל התוכן הועבר לעמוד נינג’ה. הפעילות תתפרס על פני שבועיים ובמסגרתם בכל יום מוביל דעה אחד יקבל יום שלם לניהול העמוד של נינג’ה. ”מדיאס דיגיטל“ מתמחה באסטרטגיה וקריאייטיב ומתמקדת ביצירת תוכן לדיגיטל, הפקה ושיתופי פעולה מקוריים ויצירתיים. בין לקוחות המשרד: נינג‘ה, רמינגטון, קבוצת מאפיות ברמן, כרמית ועוד. ”מדיאס דיגיטל שמחה להוביל מהלך ראשון מסוגו בארץ עבור מותג מסחרי, המשלב יצירתיות וחדשנות בשיתוף השפים ומובילי הדעה הגדולים בישראל.“, חוה מאירוביץ, מנהלת אסטרטגיה דיגיטלית.

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח