ניסאן יוצאת בקמפיין WhatsApp ראשון

ניסאן ישראל, מקבוצת קרסו מוטורס, יוצאת בקמפיין WhatsApp ראשון מסוגו במהלך ימי המכירות של חודש דצמבר (10-20.12) ומציעה חבילת אבזור מתנה לרוכשים.


ניסאן הינו מותג הרכב הראשון בישראל אשר במשתמש בהודעות WhatsApp אישיות על מנת להעניק ללקוחותיו הטבות ייחודיות בעת קניית רכב חדש. ללא אותיות קטנות וללא כוכביות. במסגרת המבצע, לקוחות ניסאן יזכו להודעה אישית מהחברה ובה סטיקר סודי עם הטבה בלעדית. הטבה זו מקנה חבילת אבזור חדישה ומפנקת לכל רוכש רכב. היקף הקמפיין הינו לאורך כל ימי המכירות ולקוחות בכל רחבי הארץ יזכו ליהנות ממנו.



לדברי סמנכ"לית השיווק של קרסו מוטורס שרית רדין: "קמפיין ה-WhatsApp נעשה כחלק מאסטרטגיית החדשנות של ניסאן בזירה הדיגיטלית, מתוך הבנה שדרך פלטפורמה זו חווית הקנייה עבור הלקוח היא חיובית ומהנה. מדובר על מהלך שאף חברת רכב אחרת בישראל לא נקטה בו עדיין. זו הדרך של ניסאן, להיות תמיד צעד לפני כולם"

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף
גיימינג