נירה רבינוביץ' מצטרפת לקמפיין מזרחי


בנק מזרחי-טפחות יוצא בקמפיין חדש במסגרת "פרי השעה" – פיקדון סברס. כמו בכל הקמפיינים העוסקים בפיקדונות של הבנק, מככבים פרזנטור הבנק דביר בנדק וסוזי טובי מנהלת לקוחות חדר העסקאות של הבנק, שמייעצת לדביר לאורך כל הדרך בצמתים הכלכליים שבהם הוא נמצא. בפרסומת לפיקדון סברס מצטרפת לשיים שחקנית חיזוק, השחקנית המיתולוגית והמוערכת נירה רבינוביץ'.


הפעם סוזי מציעה פיקדון 'סברס' – כל המתוק שבסברס ללא הקוצים. לאחר הצעת סוזי, מצטרפת השחקנית נירה רבינוביץ' ואומרת לו: "מספיק קשקשת, רוץ להתקשר לפני שייגמר". הפיקדון החדש מציע ריבית מעולה וידועה מראש למתמידים עד סוף תקופת הפיקדון. כמו כן יכול הלקוח למשוך כסף לכל מטרה או צורך בהתראה של 35 יום מראש.



משרד: ראובני פרידן RPIPG


מנכ"ל: זיו קורן


סמנכ"ל קריאטיב: איתי גרוניר


סמנכ"ל אסטרטגיה: ענת סגל


סמנכ"ל דיגיטל: גיא קמחי


מנהל לקוחות: עומר אפרתי


סופרוויזר: יונתן לאלו


קופי: מיטל שקדי


ארט: אירה גלימפמן


פלנרית: עדי נפשי


מפיקה: ניצן קלכמן


מנהלת הפקה: מאיה בן משה

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים