בנק מזרחי-טפחות יוצא בקמפיין חדש במסגרת "פרי השעה" – פיקדון סברס. כמו בכל הקמפיינים העוסקים בפיקדונות של הבנק, מככבים פרזנטור הבנק דביר בנדק וסוזי טובי מנהלת לקוחות חדר העסקאות של הבנק, שמייעצת לדביר לאורך כל הדרך בצמתים הכלכליים שבהם הוא נמצא. בפרסומת לפיקדון סברס מצטרפת לשיים שחקנית חיזוק, השחקנית המיתולוגית והמוערכת נירה רבינוביץ'.
הפעם סוזי מציעה פיקדון 'סברס' – כל המתוק שבסברס ללא הקוצים. לאחר הצעת סוזי, מצטרפת השחקנית נירה רבינוביץ' ואומרת לו: "מספיק קשקשת, רוץ להתקשר לפני שייגמר". הפיקדון החדש מציע ריבית מעולה וידועה מראש למתמידים עד סוף תקופת הפיקדון. כמו כן יכול הלקוח למשוך כסף לכל מטרה או צורך בהתראה של 35 יום מראש.
משרד: ראובני פרידן RPIPG
מנכ"ל: זיו קורן
סמנכ"ל קריאטיב: איתי גרוניר
סמנכ"ל אסטרטגיה: ענת סגל
סמנכ"ל דיגיטל: גיא קמחי
מנהל לקוחות: עומר אפרתי
סופרוויזר: יונתן לאלו
קופי: מיטל שקדי
ארט: אירה גלימפמן
פלנרית: עדי נפשי
מפיקה: ניצן קלכמן
מנהלת הפקה: מאיה בן משה