חברת הצבע נירלט משיקה קמפיין הומוריסטי בכיכובו של פרזנטור החברה, השחקן והסטנדאפיסט טל פרידמן המגלם את ניר הג'ינג'י ,מומחה לצבע. הקמפיין החדש הינו לרגל השקת המוצר IPAINT , מערכת צביעה חדשנית ומהפכנית המשנה את שיטת הצביעה הקיימת היום.
בקמפיין, ניר הג'ינג'י, חוזר אחורה בזמן ומגיע למצרים העתיקה שם העבדים צובעים בשיטה המסורתית עם רולר ומגשית וניר הג'ינג'י מציע להשתמש במערכת הצביעה החדשנית והמהפכנית החדשה של נירלט שתהפוך את תהליך הצביעה לחווייתי, נקי ומהיר יותר.
המסר של הקמפיין כמו המסרים בקמפיינים הקודמים של החברה : למה סתם לצבוע כשאפשר לנרלט?
לדברי שיר זכאי סמנכ"ל שיווק בחברת נירלט: "זוהי הפעם השלישית שטל פרידמן מוביל את הקמפיין של החברה. ניר הג'ינג'י הפך לדמות מוכרת ואהודה ואף הצליח לחנך את השוק לנרלט ולא לצבוע. המוצר החדש הינו פיתוח פורץ דרך, שיטה חדשה לצביעת הבית הנדרשת גם היא לחינוך שוק בקרב האנשים שצובעים את הבית בעצמם. אין לי ספק שניר הג'ינג'י יצליח במשימה"
הקמפיין יעלה בשבת הקרובה באמצעות משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב ויכלול תשדירי טלוויזיה, קמפיין דיגיטל,תשדירי רדיו ופרסום בנקודות המכירה.