איגוד המפרסמים בישראל בחר בניר למפרט, מנכ"ל דפי זהב, לאיש השיווק של חודש פברואר 2008 .
הקריירה של למפרט, 47, מעניינת. עד לפני כשבע שנים שירת בצה"ל כשתפקידו האחרון בצבא היה סגן מפקד יחידת 8200 היוקרתית. לאחר פרישתו מצה"ל שימש כאחראי על חטיבת הלקוחות בחברת הלוויין Yes, בהמשך שימש כמשנה למנכ"ל וכמנכ"ל ערוץ 10, ומזה למעלה משנתיים מכהן כמנכ"ל דפי זהב.
למפרט הוביל את המהפכה שעברה דפי זהב, במסגרתה ביצעה החברה מעבר חד מחברה שעיסוקה העיקרי הוא במדריכים מודפסים לחברה שחלק גדל והולך מהכנסותיה נובע מהמדיה הדיגיטאלית.
למפרט מציין כי "דפי זהב היא פלטפורמה פרסומית הקיימת בעולם כ-150 שנה ובישראל היא חוגגת השנה 40. בעבר ענתה דפי זהב כפלטפורמה פרסומית על שני צרכים בסיסיים: האחד של קהל הצרכנים שביקש לקבל מידע לגבי בתי עסק ושירותים, ודפי זהב הייתה עבורו מקור המידע היחיד, והשני של בתי העסק הקטנים, שרוב תקציבי הפרסום שלהם הופנה לדפי זהב בשל העלויות הנמוכות יחסית והאפקטיביות הגבוהה שהיא מספקת ללקוחותיה. בעשורים האחרונים, ובעיקר עם כניסת האינטרנט לזירה התקשורתית, דפי זהב (בארץ ובעולם) אינה עוד המקור היחיד למידע. כיום יש חלופות רבות הנותנות מענה מהיר כספקיות מידע לצרכנים דוגמת אתרי אינטרנט, דיוור ישיר, מקומונים, שלטי חוצות ועוד. דפי זהב הרואה עצמה כספקית מובילה של מידע עבור הצרכנים, הייתה חייבת להתעדכן ולהתאים עצמה לשינויים בסביבה התחרותית בה היא פועלת. המעבר של דפי זהב לפעילות באינטרנט מאפיין לא רק את פעילות החברה בישראל, אלא בעולם כולו".
הפתרונות בהם בחרה דפי זהב בהובלת למפרט, במטרה להתחרות בספקיות המידע החדשות לצרכנים, כוללים בראש ובראשונה שדרוג מקיף של אתר האינטרנט במסגרתו הושק מנוע חיפוש, מהמתקדמים ביותר בעולם בתחום. דגש מיוחד הושם על שירותים מקומיים ושיפור חוויית המפות המוצעת באתר. כיום לקוח יכול לסמן סביב מקום מגוריו או מקום עבודתו מעגל בקוטר הרצוי לו, ולקבל על גבי מפה את כל בתי העסק המצויים בו.
חידוש נוסף הוא התאמה אישית לכל לקוח. כיום, לכל משתמש יש אפשרות לשמור באתר דפי זהב רשימה מסודרת של כל העסקים המועדפים שלו, במיני סייט אישי המוגן על ידי סיסמא.
לדברי למפרט, אחד היתרונות הבולטים של דפי זהב הוא שהחברה מחזיקה את מאגר העסקים הגדול והמעודכן ביותר בישראל, הכולל גם את מאגר הנתונים של דן אנד ברדסטריט שאת רכישתה השלימה דפי זהב לפני כשנה. מעבר לכך, החברה רכשה בשנים האחרונות אתרי אינטרנט משלימים ביניהם ZAP, מתחתנים, weekend ועוד המצטרפים למאגר המידע האדיר של החברה.
למפרט אומר: "נכון להיום המדיה המודפסת שומרת על כוחה. על פי סקר TGI, 90% מהתושבים מכניסים את המדריכים המודפסים הביתה, ו-50% מהאוכלוסייה הבוגרת משתמשים בו בממוצע פעמיים בחודש. השימוש רב יותר בקרב אוכלוסייה שהיא פחות מוכוונת אינטרנט. מבחינת ההכנסות, הפעילות במדיה המודפסת שמרה על היקפה, והפעילות האינטרנטית גדלה מבלי לגרום קניבליזציה. פעילות האינטרנט היוותה בשנת 2005 כ-10% מההכנסות של דפי זהב, בשנת 2007 היא הגיעה כבר לכ-30%, ואני מקווה שב- 2008 היא תהיה יותר מ-40% מההכנסות שלנו".
עוד מוסיף למפרט ומציין "אני מאמין שבעתיד ההכנסות מהמדריכים המודפסים ירדו בהדרגה, ההכנסות מהאינטרנט יגדלו, אבל הצמיחה העיקרית תגיע מתחום הסלולר. הדגש כיום הוא על חיפוש מקומי, והמכשיר הסלולרי, המשלב גם GPS וגם גלישה באינטרנט, יתפוס מקום מרכזי בתהליך החיפוש בעתיד הקרוב. לדפי זהב יש כיום שירות סלולרי – גם WAP וגם חיפוש באמצעות SMS – ואנחנו עומדים לפתח אותו באופן משמעותי בשנתיים הקרובות".
במקביל לשיפורים פתחה דפי זהב במהלך שיווקי שהתחיל בשנה האחרונה ועדיין נמשך. על המהלך השיווקי הוחלט משום שלמרות השיפור העצום שחל במוצר, שיווקו לקהל הרחב היה קשה ביותר בגלל שקשה היה להתנער מהתדמית המאובקת והמיושנת שהייתה לחברה. המהלך השיווקי הניב פירות עד כה ודפי זהב הצליחה להביא לגידול דרמטי בכמות הגולשים באתר. בשנה האחרונה הגדילה דפי זהב את כמות הכניסות ואת הפרסום באתר בשיעור של כ-45%.